جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راه اندازی خط تولید لباس‌های حجابی جدید در مینیاپولیس  

حوزه/ شرکت «حنا و حجاب» ، به مناسبت روز جهانی حجاب و برای بزرگداشت ماه سیاه‌پوستان، خط تولید روسری‌های جدید و لوکس را راه اندازی کرده که تماما توسط یک تیم خلاق سیاه‌پوست تولید شده‌اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از bizjournals، شرکت پوشاک اسلامی با نام «حنا و حجاب» به مناسبت روز جهانی حجاب، و بزرگداشت سیاه پوستان، اقدام به تولید خط تولید روسری جدید کرد.

شرکت «حنا و حجاب» یک خرده فروش آنلاین مستقر در مینیاپولیس در ایالت مینه‌سوتای آمریکا، فروش نمونه‌های جدید حجاب‌های لوکس را که به افتخار ماه بزرگداشت سیاه‌پوستان و روز جهانی حجاب طراحی شده است ، از روز دوشنبه آغاز کرد.

یک تیم خلاق کاملا سیاهپوست، ۱۱ حجاب ابریشمی موجود در این خط را که قیمت آن‌ها از ۴۵ دلار شروع می‌شود ، سرپرستی و طراحی کردند.

هلال ابراهیم ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت حنا و حجاب گفت: این طرح‌ها تا زمان فروش در دسترس خواهند و فقط یک بار تولید می‌شوند.

ابراهیم گفت: به عنوان یک الگوی ملی و به عنوان یک زن سیاه پوست ، انجام مجموعه حجابی در این زمان الهام بخش بود ، زیرا من بسیار به اجتماع و الهام بخشیدن به دختران و زنان جوان‌تر اهمیت می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: من می‌خواستم آنها ببینند که شما می‌توانید حجابتان را انتخاب کنید و به آن افتخار کنید و آن را به طرق مختلف به نمایش بگذارید ، و من فکر می‌کنم این راه ما است.

ابراهیم افزود که این شرکت را در سال ۲۰۱۷ تاسیس کرده و قصد دارد با تهیه حجاب‌های لوکس، کمبود در بازار خرده فروشی را پر کند. شکافی که اولین بار وقتی نتوانست حجاب مناسب مراسم فارغ التحصیلی دبیرستان خود را پیدا کند کشف کرد. علاوه بر پر کردن این خلا، شرکت ابراهیم همچنین هدف انگ‌زدایی از حجاب و زنان مسلمان پوشیده را در سر دارد.

هلال گفت: برای ما این فقط یک روسری با کیفیت بالا و یک محصول نیست. این همچنین نشان می دهد که زن مسلمان دقیقاً مانند من و شما است. او طبیعی است ، عاشق خرید است، شغلی دارد ، او یک انسان است. و بنابراین برای ما ، این بخشی از هویت ماست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha