پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ آرش خوشخو سردبیر روزنامه هفت صبح

حوزه/ منتقد سینما و تلویزیون کشورمان به چند فیلم سینمایی و یک سریال شاخص با محوریت و یا موضوع مرتبط با انقلاب اسلامی اشاره کرد.

آرش خوشخو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فیلم ها و سریال های جذابی با محوریت انقلاب و یا موضوعات و مسایل مرتبط با آن ساخته شده، اظهار داشت: یکی از بهترین فیلم ها در این رابطه از نگاه من، فیلم" تنوره دیو " به کارگردانی و نویسندگی کیانوش عیاری است که سال ۶۴ ساخته شد.

وی افزود: از دیگر فیلم های سینمایی شاخص می توانم به "ماجرای نیمروز"، ساخته محمد حسین مهدویان، "گزارش یک قتل" به کارگردانی محمد علی نجفی، " خانه عنکبوت" ساخته علیرضا داوود نژاد، "اشباح" به کارگردانی داریوش مهرجویی و نیز "سیانور" ساخته بهروز شعیبی اشاره کنم.

مدیر مسئول و سردبیر روزنامه هفت صبح همچنین گفت: در بین سریال ها با موضوع انقلاب اسلامی به نظرم بهترین سریال، همچنان" در چشم باد" به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی است.

وی بیان داشت: این سریال که در ژانر ملودرام تاریخی ساخته شده، در واقع تحولات و رویدادهای سیاسی و اجتماعی سه دوره تاریخی در سال‌های ۱۳۰۰، ۱۳۲۰ و ۱۳۶۰ را بررسی می‌کند که دوره اول پایان دوره قاجار و دوره پهلوی، دوره دوم جنگ جهانی دوم و بالاخره دوره سوم یک دوره زمانی خاص پس از پیروزی انقلاب اسلامی را روایت می کند که به فتح خرمشهر می انجامد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha