چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مهدی کرد فیروزجایی

حوزه/ نویسنده و رمان نویس مطرح حوزوی به بهانه دهه فجر، چند کتاب داستان و رمان با موضوع انقلاب اسلامی را برای مطالعه به علاقه مندان کتاب و کتاب خوانی معرفی کرد.

مهدی کرد فیروزجایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت ایام الله خاطره انگیزه دهه فجر اظهار داشت: یکی از بهترین و اثرگذارترین کارها در این ایام به منظور آشنایی با حال و هوای دوران انقلاب اسلامی و یا تأثیرات انقلاب اسلامی بر عرصه های گوناگون، اهتمام نسبت به مطالعه از جمله کتاب های داستان و رمان است.

وی افزود: از جمله آثار پیشنهادی بنده به این منظور، رمان "قربانی طهران" نوشته حامد اشتری است که به همت نشر معارف سال گذشته به زیور طبع آراسته شد.

نویسنده رمان "ملداش" همچنین گفت: رمان" مسافر جمعه" نوشته خانم سمیه عالمی از انتشارات کتابستان معرفت و رمان" سوره آفلین" به قلم ابراهیم اکبری دیزگاه، از انتشارات شهرستان ادب از دیگر آثار پیشنهادی بنده با موضوع مرتبط با انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: "آواز بلند" نوشته علی اصغر عزتی پاک، "لحظه های انقلاب" اثر محمود گلاب دره یی و نیز" تالار پذیرایی پایتخت" نوشته محمد علی گودینی نیز سه کتاب خواندنی در همین ارتباط است که پیشنهاد می کنم علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی از لذت مطالعه آن ها غافل نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha