جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شکوه مادری

حوزه/ در مراسمی از مادران برگزیده پویش «شکوه مادری» و مادران دارای سه فرزند و بیشتر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، خانم صبح خیز در مراسمی که به مناسبت چهل و دومین بهار انقلاب و تقارن آن با میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن با عنوان «شکوه مادری» در مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) سنندج برگزار شد، گفت: در کشمکش های مشکلات امروز، تربیت فرزندانمان سخت شده است.

وی افزود: وجود مادر عنایت و تفضل خداوند نسبت به ماست و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید از این نعمت به چه اندازه بهره ببرید و تا چه حد لذت استفاده از نعمت وجود مادر بچشید. 

کارشناس فرهنگی اظهار کرد: بعضی از نعمت ها تا زمانی که مادر در قید حیات هست، وجود دارد مثل بوسیدن دست و پای مادر یا نگاه کردن صورت مادر که خود نوعی عبادت است.

خانم صبح خیز با اشاره به اینکه مادر اسطوره عاطفه و محبت است، گفت: مادر عبادت مجسم است؛ در دستگاه الهی جایگاه والدین در بالاترین و ارزشمندترین جایگاه ها قرار دارد و خداوند به مقام و منزلت پدر و مادر اهمیتی ویژه داده است، به همین خاطر خداوند درخواست آنها را پذیرا است و دعای ایشان را در حق فرزندانشان در اولویت استجابت قرار می دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه رابطه مادری هرگز قطع نمی شود، افزود: رابطه مادری رابطه ای است که هرگز قطع نمی شود و از ازل تا ابد بوده و هست به شرط اینکه در برابر این نعمت خدادادی کوتاهی و قصور نکنیم.

در پایان این مراسم از مادران برگزیده پویش «شکوه مادری» و مادران دارای سه فرزند و بیشتر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha