جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و ستاد مرکزی اعتکاف کشور

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و ستاد مرکزی اعتکاف کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علیرضا تکیه ای، رئیس ستاد مرکزی اعتکاف کشور بعدازظهر یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ با حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران در ساختمان این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام تکیه ای به ارائه گزاری از فعالیت های صورت گرفته در ستاد اعتکاف پرداخت و گفت: در حال تهیه سند راهبردی ۸۰ صفحه ای برای اعتکاف در راستای بیانیه گام دوم انقلاب هستیم.

وی افزود: ما نیاز داریم که از ظرفیت عظیم حوزه های علمیه خواهران و همچنین خواهران طلبه در برپایی اعتکاف بهره مند شویم و از راهکارهای ارائه شده در این زمینه استقبال می کنیم.

در این دیدار همچنین حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور به ارائه پیشنهادی پرداخت و بیان داشت: خوب است ستاد اعتکاف به سمت بهره مندی از فرصت سه ماهه رجب، شعبان و رمضان حرکت کند، به طوری که افراد اعمال اعتکاف به ویژه اعمال ام داوود را در منازل خود انجام دهند.

وی ماه های رجب، شعبان و رمضان را فرصتی برای بازسازی کشور عنوان کرد و گفت: باید به سمت حرکت جدیدی در بحث معنویت پیش برویم تا معنویت جامعه تضعیف نشود که اگر تضعیفی در این مسیر صورت بگیرد همه آسیب خواهند دید.

در پایان این دیدار نیز تفاهم نامه همکاری بین مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و ستاد مرکزی اعتکاف کشور امضا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha