پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امضای تفاهم نامه همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با مرکز ملی فضای مجازی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران فضای مجازی را راهکاری برای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی بیشتر و بهتر به بانوان طلبه برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در دیدار آقای سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی که در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز به مدد فضای مجازی می توانیم بیشترین خدمات آموزشی و پژوهشی را به بانوان طلبه ارائه داده و فرصت های خوبی را برای این قشر بدون ایجاد دغدغه و جدا کردن آنها از فضای خانواده مهیا کنیم.

وی افزود: تفکیک حوزه علمیه خواهران با برادران مسیر را برای طراحی راهکارهای ویژه جهت پیشرفت خواهران فراهم کرده است و ما می توانیم با توسعه تحصیلات و دانایی های طلاب خواهر از دغدغه آنها بکاهیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران، ایام کرونا را یکی از فرصت های پیش روی حوزه های علمیه خواهران عنوان کرد و گفت: همکاران ما در این ایام شبانه روز تلاش کردند و با راه اندازی سامانه های آموزشی همچون سامانه مدرس، فضای خوبی را برای ارائه محتواهای درسی و پژوهشی برای طلاب، اساتید و کادر فراهم کردند که این امر قدم بسیار مهم و رو به جلویی در حوزه های علمیه خواهران بود.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم نظام تعلیم و تربیت در فضای مجازی را به خوبی و به صورت عمقی و پخته به نتیجه برسانیم، این حرکت به فرهنگ تبدیل خواهد شد و ضریب نفوذی ایجاد خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور از ایجاد رشته های فضای مجازی در مدارس علمیه خواهران استقبال کرد و بیان داشت: آماده همکاری با مرکز ملی فضای مجازی در این زمینه هستیم و می توانیم رشته های پیشنهادی را بررسی و عملیاتی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha