پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آغاز به کار فعالیت گروه علمی در مدرسه علمیه حضرت زینب (س) یزد

معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت:گروه علمی مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد فعالیت خود را از نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز کرد.

خانم فاطمه نظیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، اظهار داشت: به لطف الهی در سال جاری مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد، موفق به تشکیل گروه علمی شد که این گروه علمی متشکل از چهار نفر استاد در رشته های قرآن و حدیث، فقه و اصول، فلسفه و کلام و ادبیات عرب می باشد.

وی اضافه کرد: در جلسه ای که با حضور مدیر، معاونین آموزش، پژوهش ، فرهنگی و  چهار استاد گروه علمی مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) یزد  در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، به تبیین شرح وظایف گروه علمی در سطح ۲ پرداخته شد و دستورالعمل اجرایی گروه علمی، در اختیار اعضاء قرار گرفت. 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد در پایان اضافه کرد: وجود گروه­ های علمی در مدارس فرصتی است که می‌تواند در پشتیبانی علمی از برنامه­های آموزشی،پژوهشی و فرهنگی-تربیتی، برنامه­ریزی درسی، فرایند یاددهی و یادگیری، نقد و بررسی و تحلیل محتوای علمی، مشاوره علمی به طلاب، ارتقاء سطح تعلیم و تربیت وغیره نقش موثر ایفا کرده و مدارس را به بلوغ و رشد لازم در امر تعلیم و تربیت رهنمون سازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha