جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شعبانی

حوزه/ امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه امنیت امروز ما حاصل مجاهدت شهدا و ایثارگران و جانبازان است، گفت: باید مراقب بود تا با اشتباهات سیاسی در قالب مذاکره و امثال آن این دستاورد عظیم از دست نرود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح استان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: پیوستن نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۵۷ به مردم یکی از علل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از بهمن ۵۷ تا کنون حتی یک لحظه از توطئه علیه نظام اسلامی و تلاش برای برندازی آن فروگذار نکرده‌اند، افزود: دلیل این دشمنی و کینه توزی هویت انقلاب اسلامی است که با خوی استکباری دشمنان سازگار نیست.

امام جمعه همدان با بیان اینکه غیرت و تعصب دینی عامل اصلی پیوستن نیروی هوایی به صفوف مردم انقلابی بود، گفت: این غیرت و همیت در طول ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف به وضوح دیده شده است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی‌های نظامی ما چون از نزدیک شاهد حضور مستشاران نظامی خارجی در کشور و توهین‌های آنان به مردم ایران بودند، بیشتر از دیگران با انقلاب همراهی کردند.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی در منطقه و در سطح بین المللی، یادآور شد: امروز نیروهای مسلح ما به برکت اسلام و انقلاب و غیرت خود، به عنوان قدرت اول منطقه و حافظ امنیت کشور، موجب افتخار مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به هوشیاری و زمان شناسی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف، گفت: امروز عامل قدرت و اقتدار کشور، نیروهای مسلح ما و صنایع موشکی ماست و این موضوع بارها ثابت شده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف قدرت موشکی کشور است، خاطر نشان کرد: البته نظام اسلامی و مردم عزیز ما به هدایت و درایت رهبری، اجازه چنین گستاخی را هیچگاه به دشمن نخواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت امروز ما حاصل مجاهدت شهدا و ایثارگران و جانبازان است، اظهار داشت: باید مراقب بود تا با اشتباهات سیاسی در قالب مذاکره و امثال آن این دستاورد عظیم از دست نرود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha