جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاح پایگاه بسیج طلاب

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: بسیجیان و طلاب در میدان مبارزه با کرونا بسیار فعال بودند و در اصفهان حتی یک میت بدون تجهیز دفن نشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نجف‌آباد، حجت الاسلام رحمت الله صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) دوشنبه شب ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در مراسم افتتاح پایگاه بسیج طلاب و روحانیون سردار شهید قاسم سلیمانی، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، به بیان آثار و براکات انقلاب اسلامی در طول بیش از چهار دهه ی اخیر در کشور پرداخت.

وی ضمن اشاره به مجاهدت ها و تلاش های خالصانه و ایثارگری شهداء در به ثمر نشاندن این انقلاب به آثار انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از برکات این انقلاب، شجره طیبه بسیج است که همواره در تلاش است تا باری از دوش مردم و انقلاب بردارد و بتواند گره ای از مشکلات امت اسلامی باز کند. از دوران هشت سال دفاع مقدس گرفته تا عرصه های عمران و آبادی بعد از آن و همینطور مورد اخیر آن در  مبارزه با ویروس منحوس کرونا.

صادقی افزود: امروز هر جا موفقیتی در کشور رخ میدهد به واسطه روحیه بسیجی میباشد و اگر این روحیه بسیجی امروزه در مسئولین اجرای کشور وجود داشته باشد به حتم مشکل سر راه این انقلاب مرتفع و برداشته خواهد شد.

از دیگر آثاری که مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) به آن اشاره کرد، تبدیل شدن ذلت و حقارت به سربلندی و اقتدار ملت می باشد.

وی ضمن اشاره به موارد تاریخی متعدد در دوران پهلوی مبنی بر نبود هیچگونه مولفه اقتدار و مقاومت در سران آن دوران به مولفه ها قدرت در دوران کنونی اشاره کرد و گفت: ما توانستیم امریکایی که از بعد جنگ جهانی کسی جرات حمله نظامی به  آن را نداشت هیبت پوشالی اش را درهم بشکنیم. همچون حمله موشکی به عین الاسد و یا نابود کردن پهباد متجاوز آن کشور و یا دستگیری سربازان متجاوز آن به آب های سرزمینی ایران.

صادقی افزود: امام(ره) بی عفتی و هنجار شکنی را به عفت و حیا در جامعه تبدیل کرد، البته برخی ناهنجاری ها را نباید به اسم نظام گذاشت. امام(ره) تنبلی را به جهاد و کوشش تبدیل کرد، مثلا به لحاظ علمی در رشد علمی رتبه یازده را پیدا کرده است. نمونه دیگر تولید ماسک است که در اوایل ما نیازمند واردات بودیم و امروزه به یکی از کشورهای صادر کننده تبدیل شده ایم و ان شاءالله در زمینه تولید واکسن نیز اینگونه خواهد شد که از نشانه های رشد علم و خودباوری در کشور و در بین جوانان ما میباشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در ادامه به عملکرد خوب بسیج طلاب در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: بسیجیان و طلاب در میدان مبارزه با کرونا بسیار فعال بودند و در اصفهان حتی یک میت بدون تجهیز دفن نشد. طلاب در بیمارستان و مراکز بهداشتی بسیار فعال بودند. ما در اصفهان ۲۲هزار طلبه داریم که نزدیک ۱۰ هزار طلبه برادر هستند، اگر این طلبه ها سرباز واقعی امام زمان(عج)  باشند دیگر امت خطری نخواهد داشت.

وی در ادامه به نقش طلاب در همه عرصه ها مثل روشنگری نیز تاکید کرد و گفت: حضور طلاب بسیجی  در بین مردم سبب آرامش  الفت و همدلی بیشتر در جامعه میشود.

 در ابتدای جلسه نیز حجت الاسلام اکبر احمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نجف آباد ضمن خیر مقدم، به تشریح فعالیت ها و اقدامات جهادی صورت گرفته توسط طلاب در عرصه های جهادی شهرستان طی چند مدت اخیر به ویژه در خصوص مبارزه با کرونا پرداخت.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha