شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی سعیدی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با اشاره به اینکه دیو و دلبرسازی از ترامپ و بایدن امری اشتباه است، خاطرنشان کرد: بایدن به دنبال کشاندن ایران به پای میز مذاکره با حداقل امتیاز و بر سرکار آوردن دولتی متناسب با خواسته خودش است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن بندرعباس، اظهار داشت: اگر انقلابی بتواند چهار مرحله پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار را طی کند، انقلابی کامل است که مصداق آن انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب پیامبر اعظم تا مرحله استقرار پیش رفت، اما در مرحله استکمال با مانع و مشکل مواجه و تبدیل به نظام شاهنشاهی ضد دینی اموی شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در ۴۲ سالگی خود این چهار مرحله را طی کرده و برای مردم ما توجه به این امر بسیار لازم و ضروری است زیرا دستیابی به قله‌های پیروزی نهایی و قهرمانی در مرحله فینال کار بسیار سخت و سنگینی است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران چهار دهه را به سلامت طی کرده است، عنوان کرد: امروز چشم جهانیان به ملت، رهبری ایران و انقلاب دوخته شده است که چگونه این مسیر آینده را ادامه خواهد داد. 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه دشمن دنبال تغییر ذائقه و فرهنگ، تخلیه روحیه انقلابی و بی‌تفاوتی نسبت به دین و انقلاب است، ادامه داد: هدف اصلی نظام حاکم بر آمریکا مقابله با انقلاب و براندازی نظام اسلامی است و این هدف در طول بیش از ۴ دهه ثابت بوده است اما استراتژی و راهبرد با توجه به متغیرهای زیادی تغییر می‌کند. استکبار با توجه به شرایط گاهی نبرد سخت را در دستور قرار می‌دهد و گاهی توطئه کودتا و گاهی تحریم و گاهی تحریم همراه با تعامل در دستور قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هیچ فرقی بین ترامپ و بایدن نیست و اطلاعات دقیق حرفای اوباما که تئوریسنش بایدن بود این را مشخص می کند، تصریح کرد: راهبرد اوباما حذف قدرت هسته ای ایران، نفی قدرت منطقه ای ایران، عدم حمایت ایران از حزب الله و حماس و عدم ایفای نقش در خاورمیانه بزرگ بود که طراحی آن توسط بایدن صورت گفته بود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: ترامپ هم به دنبال گرفتن چهار رکن اتقلاب اسلامی بود که مشتمل بر انسجام ملی، قدرت منطقه ای، قدرت دفاعی و قدرت انرژی بود اما نتوانست به این آرزویش برسد.

وی با اشاره به اینکه دیو و دلبرسازی از ترامپ و بایدن امری اشتباه است، خاطرنشان کرد: بایدن به دنبال کشاندن ایران به پای میز مذاکره با حداقل امتیاز و بر سرکار آوردن دولتی متناسب با خواسته خودش است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه نباید نگاه مان به دشمن باشد زیرا دشمن تنها به دنبال منافع خودش است، اظهار کرد: قوه مجریه اگر قرار است در کنار قوه مقننه و قضاییه فعالیت کند نیاز به یک همبستگی دارد و نمی شود که مقام معظم رهبری جهت هواپیما را به یک سمتی هدایت کند و رئیس جمهور هواپیما را به سمت دیگری منحرف کند پس مردم توجه کنند برای هموار سازی مسیر انقلاب و عملی شدن آرمان های رهبری به فراهم شدن زمینه های لازم است که مردم تعیین می کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اگر قرار است اقتدار جمهوری اسلامی ایران تداوم یابد، مردم نگاهشان به صندوق رای نگاه دیگری باشد، عنوان کرد: باید طوری مشارکت و انتخاب مسیر از سوی مردم تعیین شود که سبب همبستگی و همدلی در کشور و تداوم زمینه اقتدار کشور شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha