پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برحین

حوزه/ کاربران فضای مجازی در دهمین سالروز آغاز انقلاب بحرین ضمن اعلام همبستگی با ملت بحرین به سکوت برخی رسانه های بین المللی در قبال انقلاب بحرین اعتراض نمودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، ده سال پیش انقلاب بحرین با هدف تحقق دموکراسی و حق تعیین سورنوشت و مخالفت با ظلم و ستم حاکمیت آل خلیفه آغاز شد. در این سال ها ملت بحرین با استقامت مداوم و فداکاری های بزرگ در مسیر خود به رهبری علمای اعلام بحرین و در راس آنها آیت الله شیخ عیسی قاسم حرکت کردند. به مناسبت دهمین سالروز آغاز انقلاب بحرین "آیت الله شیخ عیسی قاسم" در سخنانی  ضمن تاکید بر این نکته که ذات انقلاب همچنان قائم و مستمر است ، گفت: بحرینی ها بر سر کرامت و حقوقشان چانه زنی نمی کنند و در مسیر انقلابی که ده ها شهید تقدیم کردند و صدها نفر در زندان های حکومت آل خلیفه به زندان افتادند، حرکت می کنند.

علی‌رغم سکوت سازمان های بین المللی و برخی رسانه های وابسته عربی و غربی بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی بویژه توئیتر همبستگی خود را با ملت بحرین اعلام کردند.

العالم طی گزارشی به انعکاس برخی از صفحات کاربران توئیتر پرداخته است:

کاربران در صفحات شخص خود بر جمله " استقامت تا پیروزی کامل" تاکید کردند.

" دعاء" یکی از کاربران، در صفحه توئیتر خود نوشت: یا صاحب الزمان شاهد باش، در بحرین آزادگان مخالف ظلم هستند و پرچم حق و مقاومت را تا پیروزی نهایی بلند کردند.

"خوله یاسین" نوشت: در مسیر پیروزی صبر،صبر ای بحرین، پیروزی نزدیک است.

"حسین زین الدین" از دیگر کاربران فضای مجازی در توئیتی نوشت: مداومت و استقامت تا پیروزی به شفاعت ایام الله رجب و مبعث پیامبر(ص) و به عبادت مومنین و بندگان خدا . از خداوند پیروزی یمن،امنیت عراق،عزت ایران،حمایت از سوریه،صلح در لبنان، آزادی فلسطین و گشایش و فرج برای مردم بحرین و حجاز و مستضعفین در کشورهایشان را خواستاریم.

کار بردیگری به نام "مروا" در حساب شخص خود در توئیتر نوشت: این انقلاب نسلهای پی در پی است. ما را بکشید فقط قدرت ، عزم ، مقاومت و استمرار ما  را بیشتر می کنید.

کاربر دیگری نوشت: ثبات در موضع گیری و اراده برای دستیابی به عدالت و مقابله با بی عدالتی و ظلم با بیان آزاد و قلب هایی خالص ، اینگونه انقلاب ها هدایت می شوند.  

ابتسام السائق نوشت: اول سوالی که می پرسید آیا مسیر انقلاب ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ ادامه می یابد؟ و بعد از ۱۰ سال به افتخار تحصن کنندگان در میدان لو لو که منبع الهام برای ملت های مستضعف بودند و به افتخار تمام بحرینی های آزاده علارغم غفلت جهان که فریاد بلند آنها شنیده شد. با مسالمت با مسالمت، برادران سنی و شیعه،این کشور را نمی فروشیم و یک هدف واحد را می خواهیم؛ این کشور برای همه ما است.

" رجاء" در توئیتی نوشت: هر زمان که ظلم و استبداد و ستم شدت می یابد، هوشیاری و آگاهی و ایمان ملت های مظلوم بیشتر می شود . و سخنان حضرت امام خمینی (ره) در ذهن آنها ریشه دوانده: "بکشید ما را ، مردم ما آگاه تر و بیدار تر می شوند.

"آلاء" دیگر کاربر عربی نوشت: : یک دهه مقاومت و ثبات و ثبات و استواری تا پیروزی.

فاطمه القروینی" نوشت: رسانه های بین المللی توجه خود را به تمام انقلاب های مشکوک که به رنگ توطئه ها است معطوف و متمرکز نمودند و به تنها انقلاب قانونی و واقعی که در بحرین رخ داده است بی توجهی می کنند . جهاد بزرگ مردم برای ما حجت است .

دیگر کاربر فضای مجازی با عنوان "مردمی بی دفاع و محترم چون ملت بحرین " نوشت: مردمی که مخالف اسلحه و خشونت هستند و تنها بر درخواست های مسالمت آمیز خود اصرار و تاکید دارند و هزینه زیادی برای این آزادی و آزادگیشان پرداختند هزینه هایی چون از دست دادن جانشان،زندانی شدن و شکنجه و اخراج از کشورشان و از دست دادن تابعیتشان.چنین ملتی مستحق احترام و تشکر هستند و دعای ما بدرقه راه آنهاست.

و در پایان کاربری با نام "الأُمَمِی"  نوشت: انقلاب بحرین همچنان مقاوم و قانونی علیه حاکمیت ظالم و مورد حمایت آمریکا و صهیونیست ها باقی می ماند. و بایستی انقلاب ادامه یابد تا وقتی که به اهداف مطلوب و مورد نظر خود برسد و پیروزی فقط از طرف خداوند متعال و جبار است.و ای آزادگان بحرین انقلاب اسلامی برای شما نمونه ای نیکو و حسنه است.

گزارش از وجیهه سادات حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha