جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ اردوی جهادی طلاب مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک

حوزه/ حجت‌الاسلام آذرافروز گفت: طلاب مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک، علاوه بر حضور در فعالیت‌های اجتماعی و محرومیت زدایی، درس و بحث های خود را به طور جدی دنبال می کنند.

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری آیین تقدیر از نفرات برتر حائز رتبه علمی در نیمسال نخست سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ خبرداد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی جدید، تقریباً حدود یک و ماه نیم، کلاس‌ها به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شدند اما پس از آن، به دلیل ایجاد وضعیت قرمز در برخی شهرهای خوزستان، دروس به‌صورت مجازی ارائه شدند.

وی افزود: در این راستا، معاونت آموزش مدرسه علمیه برای حفظ طراوت علمی طلاب بر روند تقریر نویسی آن‌ها نظارت مستمر داشت و در پایان هرماه نیز اختبار علمی برگزار می‌کرد و اگر فردی نمی‌توانست در اختبار، مطالب استاد را تقریر و بیان کند، از امتحان نیم سال نخست محروم می‌شد؛ ازاین‌رو طلاب علاوه بر دقت فراوان بر نحوه تدریس استاد، متون و اصوات دیگری از دروس مرتبط را مطالعه و می‌شنیدند.

حجت‌الاسلام آذرافروز، با بیان اینکه امتحانات نیم سال اول تحصیلی، در شرایط زرد کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: سال گذشته معدل مدرسه ۱۸.۳۳ بود که امسال نسبت به سال گذشته نیم نمره ارتقا یافته است.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، پیرامون برگزاری آیین تقدیر از نفرات برتر حائز رتبه علمی در مدرسه، اظهارداشت: بحمدالله چندی پیش، طی آیینی با حضور فضلای اندیمشک، از طلاب برتر به لحاظ کسب معدل و رتبه علمی، تقدیر شد.

وی در پایان با بیان اینکه مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، هم به لحاظ علمی و هم در زمینه خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی، بسیار فعال و پویاست، گفت: این مدرسه علاوه بر کار علمی، در زمینه سایر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومین فعال است که در این راستا، گروه جهادی‌ حضرت بقیه‌الله(عج) در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر به‌عنوان گروه جهادی برتر شناخته شده و توسط آیت‌الله موسوی جزایری و همچنین آیت‌الله اعرافی به‌صورت جداگانه مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha