پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: کسانی که در مسیر تحریف واقعیت های انقلاب به ویژه تحریف سیره علمی و عملی امام راحل قرار گرفته اند به نوعی در جامعه اسلامی با اعمال ضداجتماعی و ضددینی خود مطرود شده اند و با نگاهی به کارنامه سیاسی و... آنها متوجه این حقیقت می شویم.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به اینکه اسلام همیشه در مقابل جریان های ملحد و ضددینی قرار داشته است، اظهار داشت: از همان روزهای نخستین شکل گیری اسلام شاهد تلاش بسیاری از دشمنان چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای تضعیف این دین جدید بوده ایم.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: این تلاش ها در قالب برنامه های بسیاری صورت می گرفت، برخی از این تلاش ها منتج به تقابل نظامی، برخی از آنها منتج به توطئه های سیاسی و.... می گردید ولی با این حال زعامت و رهبری مدبرانه رسول اکرم (ص) و بعد از ایشان وجود مقدس ائمه اطهار علیهم السلام مانع عملی شدن این توطئه ها می گردید.

وی با اشاره به اینکه تحریف حقایق بیش از ۱۴۰۰ سال است که همراه اسلام می باشد، بیان داشت: همراه با تاریخ همواره امت اسلام و جامعه مسلمین با مساله تحریف روبرو بوده اند و اکنون نیز به عینه شاهد رشد مقوله تحریف توسط افراد معلوم الحال در کشور هستیم.

حجت الاسلام محمدی تلاش این افراد را برای تحریف حقایق انقلاب، مکتب امام و ... را عملی برنامه ریزی شده عنوان کرد و گفت: معمولا کسانی که در مسیر تحریف واقعیت های انقلاب به ویژه تحریف سیره علمی و عملی امام راحل قرار گرفته اند به نوعی در جامعه اسلامی با اعمال ضداجتماعی و ضددینی خود مطرود شده اند و با نگاهی به کارنامه سیاسی و... آنها متوجه این حقیقت می شویم.

استاد حوزه علمیه کردستان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: حال باید پرسید که هدف از تحریف تاریخ انقلاب و مکتب امام راحل توسط این دست از افراد چیست و برای چه منظوری تمام انرژی خود را روی این مسائل معطوف ساخته اند؟!

حجت الاسلام محمدی افزود: در ابتدا باید گفت که این افراد با تحریف ها و احتمالا نتیجه گیری مناسب از آن می خواهند جایگاه از دست رفته خود را دوباره احیا کنند که این ادعا نیست بلکه یک حقیقت تلخ  می باشد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از انقلابیون سابق اکنون به ضدانقلاب های نوین امروزی مبدل شده اند، اظهار داشت: افراد بسیاری از قطار انقلاب به دلایل مختلفی پیاده شده اند و اکنون در جبهه مقابل ملت و نظام قرار گرفته اند، این افراد همواره به دنبال رسیدن به نقطه ابتدایی شروع کار خود هستند از این رو بهترین رویکرد را تحریف مکتب امام راحل و اعتقادات انقلابی می دانند.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: تاسف بارتر اینکه برخی از کسانی که از نظر سببی و نسبی به بیت امام راحل نزدیک بوده و هستند در این ایام به شدت در مسیر جریان فتنه تحریف قرار گرفته اند که نمونه بارز آن را می توان تحرکات مشکوک و تامل برانگیز مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) عنوان کرد.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: این مؤسسه همانطوری که از نامش پیدا و هویداست، مرکزی برای نشر آرا و عقاید امام راحل برای نسل های بعدی است نه اینکه این مرکز به محل تجمع مغرضین و مخالفین انقلاب مبدل شود.

این استاد حوزه علمیه کردستان در پایان سخنان خود گفت: با تمام این حرکات و شیطنت ها که بدخواهان نظام این روزها علیه شخصیت والای امام خمینی (ره) به کار می برند باید گفت که تا زمانی که ملت در مسیر ولایت فقیه قرار دارند و رهبر معظم را یگانه زعیم خود می دانند، تحریف مکتب بنیانگذار کبیر انقلاب توسط معاندان هرگز جامه عمل به خود نخواهد پوشاند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha