جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 945202
۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
رونمایی از تمثال شهدای شهرستان اردکان

 حوزه/ در مراسمی و با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، از تمثال سرداران شهید شهرستان اردکان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، در مراسمی با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، از تمثال سرداران شهید شهرستان اردکان رونمایی شد.

امام جمعه اردکان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: یاد و نام همه شهدا، ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت باید به هر طریقی و توسط همه اقشار مردم و بویژه توسط مسئولین در جامعه زنده باشد تا عطر شهادت در شهر پراکنده شود.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر افزود: یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد شهدا، کارهای هنری است و مصداق آن نیز تزئین شهر به تصاویر شهدای عزیز است که موجب معنویت و زیبایی شهر ما می شود.

وی اظهار کرد: بسیاری از مردم از عدم نصب تصاویر شهدا در محل ورودی شهر اردکان گلایه داشتند که با ارائه طرح ها و سلایق مختلف این تصمیم گرفته شد که با همکاری همه مسئولین، تصاویر شهدا به زودی در بلوار ورودی شهر نصب شود.

امام جمعه اردکان در پایان تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهداست و ما اگر بخواهیم دین خود را به شهدا ادا کنیم باید به گونه ای عمل کنیم که خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان از ما راضی باشند و آنها هم برای ما دعا کنند تا بتوانیم از مسیر حق و ولایت منحرف نشویم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha