جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم تشییع

حوزه/ مراسم تشییع پیکرهای پاک و مطهر شهیدان گل محمدی و حاجی‌قاسمی صبح یکشنبه از مسجد امام حسن عسکری (علیه‌السلام) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم تشییع پیکرهای پاک و مطهر سردار شهید علیرضا گل محمدی و بسیجی شهید محمود حاجی‌قاسمی صبح یکشنبه ۳ اسفند ساعت ۱۰ صبح از مسجد امام حسن عسکری (علیه‌السلام) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) برگزار خواهد شد.

سردار علیرضا گل محمدی به همراه همرزمش محمود حاجی قاسمی روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ همزمان با لیلة الرغائب در جریان عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدا در زرباطیه عراق، در اثر انفجار مین به جا مانده از دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهید علیرضا گل محمدی اهل شهرستان میانه از استان آذربایجان  شرقی بود که برادرش نیز در دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمد و خود نیز چندین مرحله در جریان عملیات تفحص شهدا به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و تا مرز شهادت پیش رفت. شهید محمود حاجی قاسمی نیز اهل شهرستان شاهرود شهر بسطام در استان سمنان نیز از رزمندگان و جانبازان مدافع حرم بود.

گفتنی است: پیکر مطهر شهید گل محمدی در شهر مقدس قم و پیکر شهید حاجی قاسمی با انتقال به زادگاهش در شهر بسطام به خاک سپرده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فیضی IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 0
    شهدا شرمندهایم.........