جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: ذکر و دعا و استغفار ابزاری هستند که ما را در مسیر جهاد اکبر قرار می دهند، مسیر طلبگی که در آن قرار گرفته ایم جزو بهترین مسیرها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، عصر امروز در مراسم تجلیل از برخی از طلاب ممتاز آموزشی مدارس علمیه شیراز که در سالن جلسات امام خمینی(ره) مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار شد،  ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن حضرت امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: توقع ما این است که تلاش در راستای پیشرفت بیشتر آموزشی و توانمندی طلاب بیشتر شود.

وی با یادآوری اینکه طلاب باید جهاداکبر داشته باشند، اضافه کرد: ذکر و دعا و استغفار ابزاری هستند که ما را در مسیر جهاد اکبر قرار می دهند، مسیر طلبگی که در آن قرار گرفته ایم جزو بهترین مسیرها است.

مدیر حوزه علمیه فارس عنوان کرد: بهترین بندگان خدا در حوزه های علمیه هستند، چراکه در این مکان ها سرباز برای دست خدا و ولیّ خدا تربیت می شود، اگرچه کسی ممکن است نمک نشناسی کند که در اینصورت سقوط می کند، اما بهترین افراد در حوزه های علمیه تربیت می شوند.

وی با تصریح بر اینکه بهترین معلم اخلاق نفس لوامه خود انسان است، خاطرنشان کرد: اگر نفس موعظه گر داشته باشیم خداوند نیز هدایت گر را خواهد فرستاد البته محرومیت و محدودیت است اما خدواند حجت خود را می فرستد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha