جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هل اتی

حوزه / نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین دوسالانه جشنواره ملی "هل اتی" با حضور شهردار، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان شهری در گالری گاما کاشان گشایش یافت.

به گزارش حوزه، نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین دوسالانه جشنواره ملی "هل اتی" به مناسبت میلاد مولی الموحدین علی(ع)، با حضور شهردار، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان درگالری گاما کاشان گشایش یافت.

در این راستا، احمد خوش حساب، دبیر چهارمین دوسالانه جشنواره ملی "هل اتی" در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار حوزه در کاشان، با اشاره به اینکه در این نمایشگاه آثار برگزیده هنرمندان سراسر کشور در رشته های نسخ، نستعلیق، ثلث، شکسته و نقاشی خط در زمینه‌های قرآنی و نهج البلاغه که با تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با مشارکت انجمن خوشنویسان کاشان برپاشده در معرض دید عموم  داده شده، خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه چهارمین دوسالانه جشنواره ملی هل اتی از استاد احمد عبدالرضایی از خادمان قرآن، نهج البلاغه و بزرگان خوشنویسی جهان اسلام تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه تقارن پایتختی نهج البلاغه با میلاد حضرت علی (ع) این جشنواره را نورانی کرده، ابراز داشت: موضوعات چهارمین دوسالانه جشنواره ملی هل اتی در کاشان بر محوریت حضرت علی (ع)، نهج البلاغه و سوره انسان "هل اتی" و مقام خانواده می باشد.

رئیس انجمن خوشنویسان منطقه کاشان با اشاره به استقبال بی نظیر مردم و عاشقان اهل بیت(ع) از این جشنواره یادآورشد: تاکنون بیش ۱۰۰ اثر در ۵ رشته از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره سوره "هل اتی" در کاشان افتتاح شد

انتهای پیام./ 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha