پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علیرضا پناهیان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین پناهیان گفت: شهدای لشکر فاطمیون افتخار جهان اسلامند و اتفاقی که با شهادت آنان رخ داد بالاتر از شهادت، جهاد و هجرت بود؛ شهادت آنان آثار وضعی دارد که در جهان ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، در آئین بزرگداشت شهدای لشکر فاطمیون در حرم مطهر رضوی گفت: شهدای لشکر فاطمیون افتخار جهان اسلامند و اتفاقی که با شهادت آنان رخ داد بالاتر از شهادت، جهاد و هجرت بود؛ شهادت آنان آثار وضعی دارد که در جهان ماندگار خواهد شد.

خطیب حرم مطهر رضوی با بیان اینکه دشمنان همواره درصدد این هستند تا از مشکلات سوء استفاده کرده و بین ملت‌های مسلمان تفرقه ایجاد کنند، گفت: هدف سردار سلیمانی و ابومهدی یگانگی و اتحاد بین دو ملت ایران و عراق بود.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان افزود: ما باید در برابر تواضع خانواده شهدای مدافع حرم سجده کنیم و از آنان تقدیر و تجلیل به عمل آوریم. همه ما مسلمانان منتظر ظهور حضرت قائم(عج) هستیم اما خانواده معزز شهدای فاطمیون در این راه قربانی دادند و خداوند نیز قربانی آنان را پذیرفته است.

این مراسم به یاد فرماندهان شهید علیرضا توسلی با نام جهادی «ابوحامد» بنیانگذار و فرمانده لشکر فاطمیون و رضا بخشی با نام جهادی «فاتح» جانشین لشکر فاطمیون، با حضور خانواده معزز شهدای مدافع فاطمیون در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha