پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد لک زائی

حوزه / معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: محدودیتی برای شرکت افراد در جشنواره ملی «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها» وجود ندارد و آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محمد لک زائی، روز شنبه به همراه دبیر این جشنواره و مدیر حوزه علمیه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: آثار ارائه شده در این جشنواره در هفت رشته مختلف خواهد بود که با حضور کارشناسان هنری این اداره کل داوری و بررسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه محدودیتی برای شرکت افراد در این جشنواره فرهنگی و هنری ملی وجود ندارد، گفت: شرکت کنندگان می توانند در یک یا چند موضوع آثار خود را به جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها ارسال نمایند.

لک زایی، پوستر، فیلم کوتاه مستند، داستانی، انیمیشن، پادکست، نمایش کوتاه، موشن کمیک و موشن گرافیک و نماهنگ را از رشته های هنری این جشنواره اعلام کرد و اظهار داشت: کتاب صوتی نیز رشته بخش فرهنگی این جشنواره ملی است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید جدید بوده و کپی کاری نباشد و دوستداران شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه با سایت جشنواره اطلاعات و اخبار را کسب و در جریان محورهای فراخوان قرار بگیرند.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ و اختتامیه نخستین جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها نیز خرداد ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha