جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پمپئو

حوزه/ وزیر سابق امور خارجه آمریکا با بیان اینکه بسیاری از سعودی ها مایل به عادی سازی روابط با اسرائیل هستند، ابراز امیدواری کرد که ریاض به "توافق نامه ابراهیم" ملحق شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مایک پمپئو وزیر سابق امور خارجه آمریکا با بیان اینکه بسیاری از سعودی ها مایل به عادی سازی روابط با اسرائیل هستند، ابراز امیدواری کرد که ریاض به "توافق نامه ابراهیم" ملحق شود.

وی در یک فیلم ضبط شده خطاب به "جنبش مبارزه با یهودی ستیزی" گفت: در دوران ریاست جمهوری ترامپ، چهار کشور عربی از جمله امارات، بحرین، مراکش و سودان با عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل موافقت کردند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی آینده برایش سخت است، افزود: به نظر من بسیاری از کشور های دیگر برای عادی سازی روابط با اسرائیل تلاش خواهند کرد.

پمپئو ابراز امیدواری کرد که عربستان سعودی به "توافقنامه های ابراهیم" محلق شود.

وی مدعی شد: می دانم بسیاری در داخل عربستان سعودی به دنبال تحقق این مسئله هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 0
    ما در گذشته ای نز دیک به بن جان (بن سلمان جان ) نصیحتی کرده بودیم ، حالا نیز برای خلاص شدنش از نگرانی توصیه ی دیگری میکنیم بدین صورت : غم مخور ای بن سلمان __نامت که هست مسلمان __گر چه خبر نداری ز درک و فهم و ایمان __مخت که هست سیمان __شیر را بریز در فنجان __با دست خود ای بن جان __تقدیم بکن به ارباب __بگو بنوش و بخواب ___ور نه نیاورم تاب ___نا راحتم از این باب __آنگه شوی تو راحت ___اگر چه با وقاحت
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 0
    خطاب به محمد بن سلمان : محمد جان ایشین چخدی ___عمی بایدن اوین یخدی ___قولاغ چون آسمادون سءوزه __گو ر ایمدی دوشدی چب گئوزه ___نصیحت چون نکردی گوش __کنون باید روی از هوش __برو حمام و میگیر دوش __لباس آهنین می پوش ___پس از آن هم مزن هیچ جوش ___بدادت می رسد گوگوش