جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسرائیل

حوزه/ کامل البیاتی تحلیلگر سیاسی عراق از تحرکات سیاسی برخی از طرف های وابسته به آمریکا و کشور های حاشیه خلیج فارس با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کامل البیاتی تحلیلگر سیاسی عراق از تحرکات سیاسی برخی از طرف های و ابسته به آمریکا و کشور های حاشیه خلیج فارس با هدف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد و اشاره کرد: امارات و عربستان سعودی از برخی طرف ها برای وارد کردن عراق در روند عادی سازی روابط حمایت می کنند.

وی افزود: عادی سازی روابط از سوی برخی شخصیت های سیاسی طرفدار آمریکا و کشور های حاشیه خلیج فارس بعید نیست، به ویژه که امارات راه را برای رژیم اسرائیل باز کرده است.

تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: برخی طرف ها از حمایت های عربستان سعودی و امارات بهره مند هستند و از سیاست آمریکا در عراق حمایت می کنند و تنها مانده که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را آشکار کنند.

البیاتی نسبت به تحرکات برخی طرف های سیاسی به ویژه با نزدیکی زمان انتخابات برای دستیابی به حمایت کشور های مذکور و همچنین حمایت رژیم اسرائیل با هدف اجرای برنامه های ترامپ و نتانیاهو در سوق دادن عراق به سوی عادی سازی روابط به شیوه امارات، هشدار داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha