پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طاهر خانی قزوین

حوزه / رئیس ستاد بازسازی عتبات استان قزوین تصریح کرد: خواهران طلبه استان قزوین در کمک به بیماران و کادر درمان فعالیت های بسیاری داشتند و سربلند از این میدان بیرون آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهدی طاهرخانی، عصر امروز در دیدار مدیر و معاونین حوزه علمیه خواهران استان قزوین ضمن تقدیر از تلاشهای جهادی و مخلصانه اساتید و طلاب حوزه خواهران استان در مبارزه با کرونا، بیان کرد: شاهد دلسوزی پرستاران خواهر و برادر بودیم و در غسالخانه ها یک کار کاملا جهادی انجام شد و خواهران و برادران بسیار فعال بودند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات استان قزوین تصریح کرد: خواهران طلبه استان قزوین در کمک به بیماران و کادر درمان فعالیت های بسیاری داشتند و سربلند از این میدان بیرون آمدند.

وی به فعالیتهای موکب ها در ایام کرونا  پرداخت و عنوان کرد: با شیوع کرونا موکب‌های استان قزوین و همچنین هیئت‌های عزاداری نیز به کمک کادر درمان آمده و در قالب‌های مختلف تلاش کردند تا به مقابله با این ویروس منحوس بپردازند.

بانوان طلبه از میدان مقابله با کرونا سربلند بیرون آمدند

وی ادامه داد:  خادمان موکب‌های اربعینی علاوه بر مبارزه با گسترش کرونا، برای حمایت و کمک به قشر آسیب‌پذیر جامعه وارد عمل شدند و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع می‌کنند.

حجت الاسلام رضا کاظم لو، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین هم آمادگی این نهاد را برای همکاری بیشتر با ستاد بازسازی عتبات استان قزوین اعلام کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha