جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معصومه ذوالفقاری، مدیر مدرسه علمیه عصمتیه سمنان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه عصمتیه سمنان گفت: اگر حوزه خواهران پویایی و شکوفایی را داشته باشد و آن رونق را بیش از پیش داشته باشد یقیناً در جامعه هدایت مسیر راحت تر می‌شود همه این‌ها مسئولیت حوزه خواهران را زیاد میکند و حوزه خواهران این تکلیف سنگین را نیز به دوش دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، معصومه ذوالفقاری، مدیر مدرسه علمیه عصمتیه سمنان در آیین افتتاحیه سالن بنت المصطفی مجتمع الزهرا (س) با اشاره به آیه رَحِمَ اللّهُ عَبْدا اَحْیا أمْرَنا گفت: عبدالسلام بن صالح هروی از امام رضا علیه السلام نقل می کند، حضرت می فرمود: رحمت خدا بر کسی باد که دین و ولایت ما را زنده می کند. به حضرت گفته شد: چگونه امر شما را احیا و زنده می کند؟. حضرت فرمودند: علوم ما را یاد گیرد و به مردم بیاموزد؛ زیرا مردم اگر حُسن و حقایق کلام ما را بدانند قطعا از ما پیروی خواهند کرد.

وی افزود: می‌خواهم مژده بدهم به همه عزیزانی که قدم در مسیر خیر برداشتن علی الخصوص بزرگوارانی که امروز قدم گذاشتند در این مجلس تشریف آوردند بگویم ‌که اول اینکه مورد رحمت حضرت حق واقع شدند و این توفیق کمی نیست رحمت خاصه است و یکی از مصادیق علمی و خاصه احیای امر دین همین حوزه ها باشند.

وی گفت: اگر حوزه خواهران پویایی و شکوفایی را داشته باشد و آن رونق را بیش از پیش داشته باشد یقیناً در جامعه هدایت مسیر راحت تر می‌شود همه این‌ها مسئولیت حوزه خواهران را زیاد میکند و حوزه خواهران این تکلیف سنگین را نیز به دوش دارند.

مدیر مدرسه علمیه عصمتیه سمنان افزود: از این جهت نیز می خواهیم بگوییم که کار ارزشمندی از برای همه بزرگوارانی که در این پروژه و پروژه هایی که در این زمینه هست ما را حمایت کردند از این که خدا به بنده هم توفیق داده و ما هم مانند یک طلبه در این سمت باشیم و در خدمت حوزه، این را جزو الطاف خاصه ایشان می‌دانیم.

وی در ادامه گفت: تا زنده هستیم شاکریم که به عنوان یک خادم این توفیق را داریم دعا می کنیم چه آنهایی که اینجا هستند و چه آنهایی که نیستند ان‌شاءالله خداوند توفیقاتشان را روزبه‌روز بیشتر کند و سلامتی  و طول عمر به آنها بدهد و موفقیت هایشان را روز به روز بیشتر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha