جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام خمینی

حوزه/ یکبار یکی از دوستانم از من پرسید اسم مردی که عکسش را در خانه دارید چیست؟ به او گفتم اسمش امام خمینی است. پدرم پاسخ داد البته او نام دیگری هم دارد ...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، "زهرا قبیسی" بانوی فعال اجتماعی از کشور لبنان است که در شبکه های اجتماعی بسیار فعال است و بعد از مصاحبه معروفش با شبکه المیادین که سخنانی را خطاب به سید مقاومت مطرح کرد بیش از پیش مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

این بانوی لنانی در گفتگو با خبرگزاری حوزه به بیان خاطره ای از شیوه آشنایی با امام خمینی در دوران کودکی پرداخته که به این شرح است:

زمانی که کودک بودم، پدرم برای من قصه هایی قبل از خواب از قهرمانان اسطوره ای می گفت و خیال می کردم آنها قهرمانان فیلم های کارتونی هستند. زمانی که از پدرم می پرسیدم، اسم این قهرمان چیست؟ پدرم می گفت اسمش "روح الله "است و آرزو داشتم مثل این قهرمان اسطوره ای بشوم. قصه ها را تکرار می کرد تا من عاشق او شدم. یکبار یکی از دوستانم در حالی که پدرم هم حضور داشت از من پرسید اسم مردی که عکسش را در خانه دارید چیست؟ به او گفتم اسمش امام خمینی است. پدرم پاسخ داد البته او نام دیگری هم دارد و با لبخند هوشمندانه ای به من پاسخ داد اسمش «روح الله» است.

یادم می آید خون در رگ هایم به جوش آمد و قلبم تند می زد و در حیرت و شیفتگی کامل بودم. پدرم لبخند زد و به من گفت بله این قهرمان اسطوره ای تو روح الله است. ما این چنین تربیت شدیم.

متن کامل مصاحبه حوزه نیوز با این بانوی لبنانی را از اینجا بخوانید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    دمش گرم
  • محمد IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    کار جالبی بود. احسنت
  • . IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    تربیت فرزند واقعا مهمه