شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یوسفعلی شکری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حماسه آفرینی های بانوان در تاریخ انقلاب اسلامی ستودنی و مثال زدنی است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین یوسف علی شکری، امروز در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ ساز، بزرگداشت ۴۸۳ شهید و ۳۹۱ زن جانباز لرستان، با اشاره به اینکه بانوان دوشادوش مردان با دلیری و بصیرت در دفاع از اهداف اسلام و انقلاب خوش درخشیده و رسالت خود را انجام داده اند، افزود: حماسه آفرینی و رشادت های بانوان در دفاع از ارزش ها و آب و خاک میهن اسلامی بر کسی پوشیده نیست و در تاریخ این ملت ماندگار است.

وی با اشاره به بصیرت روزافزون ملت ایران اسلامی در اقتدار روزافزون ایران اسلامی بیان داشت: دشمن بهتر از ما خودمان را شناخته و همواره از بصیرت و ایثارگری های این ملت در برهه های مختلف هراس و واهمه دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه بانوان در مبارزات طاغوت و دوران دفاع مقدس رشادت ها و حماسه ها آفریده اند، گفت: زنان در جنگ تحمیلی مردانه پای پیمان خود که دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی بوده وفادار ماندند و اوج ایثار خود به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسف علی شکری با اشاره به اینکه امروز دشمن از اقتدار روزافزون و شجاعت ملت ایران اسلامی مبهوت مانده است، خاطر نشان کرد: این انقلاب آنچنان مستحکم مانده که دشمن پس از ۴۲ سال نیز نمی تواند غلطی بکند.

وی با اشاره به اینکه نقش تاریخ ساز بانوان از تاریخ کهن این ملت نباید حذف شود، گفت: باید رشادت ها ،بصیرت ها و دلیری های بانوان رزمنده برای نسل جوان جامعه بازگو شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن پیشرفت روز افزون ایران اسلامی برشمرد و گفت: نهادینه شدن این فرهنگ موجب استحکام بنیان خانواده و اشاعه فرهنگ اسلامی انقلابی در جامعه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha