چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین، با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام سید اسماعیل جوادی از رشادت های این یادگار هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا صبح امروز به همراه مدیر روابط عمومی و رسانه ای و مسئول امور صیانتی حوزه علمیه استان قزوین با خانواده جانباز روحانی، حجت الاسلام سید اسماعیل جوادی دیدار و گفت وگو کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین به دیدار خانواده جانباز روحانی رفت + عکس

مدیر حوزه علمیه قزوین به دیدار خانواده جانباز روحانی رفت + عکس

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین در پیام تسلیتی، رحلت این عالم انقلابی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، بیت مکرم، همرزمان ودوستان و حوزه های علمیه تسلیت گفته بود:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی»

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: ما قبض الله تعالی عالماً من هذه الأمة الّا کان ثُغرةً فی الاسلام لا تسدّ ثُلمته الی یوم القیامة»

رسول خدا (ص) می فرمایند : هرگز خدای تبارک و تعالی عال‌ِمی را از این امت قبض روح نمی کند جز این که در اسلام شکافی پدید می آید که تا روز قیامت این شکاف ترمیم نخواهد شد.

برکت وجود عالمان مهذب و مردمی و ساده زیست و انقلابی در تحکیم باورها و رفتارهای دینی جامعه بر کسی پوشیده نیست و فقدان هر یک از این روحانیون وارسته آسیبی جبران ناپذیر به دینداری جامعه وارد می‌سازد. باز هم به فقدانی دیگر مبتلا شدیم و مردم مومن و حوزه علمیه استان قزوین به سوگ رحلت روحانی پرهیزگار حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل جوادی نشست.

اینجانب رحلت این روحانی نورانی و جانباز سرافراز این خطه شهید پرور و عالم پرور را به مردم دیندار و همه علاقمندان، حوزه علمیه استان و بویژه خانواده معزز آن مرحوم تسلیت عرض نموده و علو درجات آن عزیز تازه گذشته را از خدای متعال مسئلت می‌نمایم.

امید که روح آن مرحوم، آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرد و با اولیاء الله محشور شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha