شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سلیمانی

حوزه / آیت الله سلیمانی با بیان اینکه مساجد در شرایط کرونایی نیز همانند دوران دفاع مقدس در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند، گفت: مسجد زمینه ساز افزایش ایمان و وحدت مسلمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، شامگاه یک‌شنبه در دیدار مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد، شهردار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، به برجسته شدن کارکرد مساجد پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد فعال شدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید با امام جماعت مسجد، همراه  باشد، افزود: مسجدی که جوانان فعال در کانون فرهنگی هنری آن همراه با امام جماعت نباشد و کانونی هم که با پایگاه بسیج و هیئت امنا مسجد هماهنگ نباشد، موفقیتی به دست نخواهد آمد .

عضو مجلس خبرگان رهبری نقش مساجد در دوران دفاع مقدس را حائز اهمیت دانست و افزود: می توان صدها جلد کتاب در نقش اثرگذاری مساجد در اعزام نیرو، کمک و پشتیبانی جبهه ها و موفقیت های دوران دفاع مقدس نوشته شود.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه مساجد در شرایط کرونایی نیز همانند دوران دفاع مقدس در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند، ادامه داد: مسجد  زمینه ساز افزایش ایمان و وحدت مسلمین است.

در این دیدار همچنین از چاپ دوم کتاب «راز پروانه و انگشتر» زندگی شهید ابوالفضل ابوالفضلی که توسط احمد رضایی  و زهرا رجبی به رشته تحریر درآمده است، رونمایی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha