چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
طاهری

با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای مرکز بوشهر تولید ۱۵۰۰ دقیقه برنامه قرآنی «طرح ترنم وحی» ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، عصر سه شنبه با تشریح برنامه قرآنی «طرح ترنم وحی»، گفت: افتتاحیه لیگ مسابقات مراکز قرآنی استان بوشهر در قالب «طرح ترنم وحی» ۱۸ اسفند ۹۹ برگزار، و تولید این برنامه برای ماه مبارک رمضان آغاز شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، پس از اعلام فراخوان از ۳۴۰ مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی استان، و با روشن شدن نتایج مراحل ابتدایی مسابقه، ۳۲ گروه، شامل ۱۶ گروه در بخش خانم‌ها و ۱۶ گروه در بخش آقایان، به مرحله دوم که مرحله راهیابی به مسابقه است، راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: لیگ مسابقات مراکز قرآنی استان بوشهر در دو بخش آقایان و خانم‌ها برگزار خواهد شد و با برگزاری مسابقات بین گروه‌های مختلف، به ترتیب هشت گروه، چهار گروه و دو گروه به مراحل بعد، راه خواهند یافت که گروه برتر در بخش خواهران و برادران خواهند بود.

حجت‌الاسلام طاهری اظهار کرد: این مسابقات با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای مرکز بوشهر در حال برگزاری است و در قالب سی برنامه ۵۰ دقیقه‌ای، جمعاً هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه قرآنی تهیه شده و در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز استان پخش خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: این برنامه در چهار محور حفظ، قرائت، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود و تولید آن تا پایان سال ۱۳۹۹ آن به اتمام خواهد رسید و به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص قرآنی استان در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha