پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نیم‌نگاهی به فعالیت‌های مدرسه علمیه  آیت‌الله قاضی(ره) دزفول در ایام کرونا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره) دزفول فعالیت‌های این مدرسه را در ایام کرونا تشریح کرد.

حجت‌الاسلام حبیب خاکی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره) دزفول، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به بیان فعالیت‌های جهادی طلاب دزفولی پرداخت و اظهارداشت: گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه دزفول، تاکنون فعالیت‌های جهادی زیادی انجام داده که ازجمله آن‌ها می‌توان به «توزیع کمک‌های مؤمنانه در ۱۴ مرحله»، «اجرای طرح رزق علوی در ایام رجبیه»، «جمع‌آوری کمک برای زلزله زدگان سی‌سخت»، «برپایی موکب سلامت در چند نقطه از شهرستان»، «پخت آش مخصوص و توزیع در بین بیماران کرونایی»، « توزیع اقلام بهداشتی» و «ساخت یک باب منزل کامل برای خانواده نیازمند» اشاره کرد.

وی افزود: همکاری با آموزش‌وپرورش در توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند دانش آموزان و همچنین همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام و توزیع اقلام آن‌ها از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره) می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره)، در ادامه به مسئله آموزش طلاب مدرسه اشاره کرد و گفت: به دلیل وضعیت کرونائی و دستورالعمل ستاد کرونای شهرستان کلیه کلاس‌های طلاب به‌صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: برای اینکه حضور طلاب را در کلاس‌های مجازی پیگیری کرده باشیم طلاب باید ابتدای هر جلسه اعلام حضور کرده و بعد از گوش دادن صوت استاد خلاصه آن درس را بعد از اتمام کلاس برای استاد مربوطه تا آخر آن روز ارسال کنند.

حجت‌الاسلام خاکی در پایان گفت: برای جلوگیری از افت تحصیلی طلاب، هر هفته اساتید از طلاب به‌صورت مجازی امتحان گرفته و یا سؤالاتی را به‌صورت صوتی برای طلاب ارسال می‌کنند که طلاب موظف‌اند به‌صورت صوتی آن سؤالات را پاسخ دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha