یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علیزاده ، امام جمعه شوش

حوزه/  حجت‌الاسلام علیزاده، گفت: باید خون گریست به حال شهری که در آن به مادر شهید تعرض می‌شود! درحالی‌که تفنگ جنگی بر گردنش می‌گذارند تا پلاک شهید را از گردن او بربایند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه شوش، در جریان عیادت از مادر شهیدی که به‌واسطه دزدی و تعرض سارقان به منزل او، دچار جراحت شده بود، در پیامی ویدیویی خطاب به مسئولان انتظامی، گفت: ما هرچه داریم از برکت خون شهیدان است، اما متأسفانه امروز شاهد این هستیم که بعد از ناامنی‌هایی که در شهر وجود دارد و افرادی که نمی‌توانند جلوی این ناامنی‌ها را بگیرند، به مادر شهید تعرض می‌شود!

ببینید:

وی تصریح کرد: باید خون گریست به حال شهری که در آن به مادر شهید تعرض می‌شود! درحالی‌که تفنگ جنگی بر گردنش می‌گذارند تا پلاک شهید را از گردن او بربایند!

امام جمعه شوش، خطاب به مسئولان انتظامی شهر، گفت: اگر نمی‌توانید امنیت شهر را تأمین کنید، بفرمایید تا جوانان انقلابی امنیت شهر را تأمین کنند. امنیت شهر به مانور دادن نیست! به اجرای حدود است؛ امنیت شهر به این است که وقتی باندهای سرقت مشخص هستند، بروند و آن‌ها را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید:

بیانیه جامعه روحانیت شوش پیرامون مشکلات امنیتی شهرستان شوش

وی تأکید کرد: مگر نه اینکه دادستان دستور دستگیری چهار باند سرقت را داده است! حتی حکم تیر داده است! پس چرا آن‌ها را دستگیر نمی‌کنید!؟ ما تا حدی می‌توانیم جلوی جوانان انقلابی را بگیریم! اگر تا ۲۴ ساعت آینده تعیین تکلیف نشود و امنیت در این شهر تأمین نشود، جوانان انقلابی به پا خواهند خاست.

 حجت‌الاسلام علیزاده، در پایان گفت: تا کی بشنویم که با اسلحه، طلای نوامیس را به سرقت بردند! تا کی شاهد قتل و غارت باشیم! مسئولین امنیتی به خودشان بیایند. اگر نمی‌توانید امنیت شهر را تأمین کنید، جوانان انقلابی می‌توانند... .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن موسوی IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    4 0
    بسمه تعالی با سلام از اینکه از این دست خبرها منعکس می کنید واقعا خیلی سپاسگزارم هم از امام جمعه محترم که جسارت دارد و با شجاعت مشکل را بیان می کند و هم از خبرگزاری که این مطلب مهم را منعکس کرده لطفا کمی اخبار و مطالب بی فایده و کم فایده بکاهید و به این مطالب بیفزایید که هم برای دنیا و هم آخرتتون خوبست من خودم شاهد بودم در یک شهری آگاهی پرونده ی قصد تعرض به نوجوانی را غیب کرد و پرونده پیدا نشد و الان هم حاضر به اثبات این مدعا در هر محکمه ای هستم
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      4 0
      ⭐وقتی(خصوصا دراین۱۰سال اخیر) اموزش وپرورش وصداوسیمای ما،غربی شده اند،منتظر بدتر از اینها بایدبود. این تازه اولشه.
  • صفرعلی عباسی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    2 0
    با اراذل و اوباش قاطعانه برخورد شود.