جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 949145
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
تصاویر/طلاب جهادی شوشتر همچنان میانه میدان نبرد با کرونا

حوزه/ طلاب جهادی شهرستان شوشتر، بیش از سه هفته است که در موج جدید شیوع ویروس کرونا در خوزستان، برای کمک به بیماران کرونایی و کادر درمانی به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، پس از اعلام هشدار وضعیت قرمز کرونایی در بسیاری از شهرستان‌های استان و اعلام نیاز بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان جهت حضور جهادگران حوزوی در بیمارستان‌ها، طلاب مدرسه علمیه جزائریه و مدرسه علمیه امام هادی(ع) خواهران شوشتر برای کمک به کادر درمان اعلام آمادگی کرده و خواستار اعزام به بیمارستان‌های کرونایی شدند.

پس‌ازآنکه شهرستان شوشتر در صف شهرستان‌های قرمز استان خوزستان قرار گرفت، بیست نفر از طلاب خواهر و برادر داوطلبانه برای حضور در بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کرده و به چند گروه تقسیم شدند تا جهت خدمت‌رسانی در نوبت‌های مختلف به بیمارستان‌های شوشتر اعزام شوند.

بر این اساس، مجاهدان گروه جهادی شهید جولاپور هم‌زمان با شروع پیک اخیر کرونا و شیوع کرونای انگلیسی در خوزستان، جهت کمک به کادر درمان روزانه، در گروه‌های مختلف و در نوبت‌های شش‌ساعته به بیمارستان‌های شوشتر اعزام‌شده و هم‌اکنون بیش از دو هفته است که مشغول خدمت‌رسانی در بیمارستان هستند.

طلاب برادر و خواهری که با خود عهد کرده‌اند تا موقع نیاز و ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس میدان مبارزه را خالی نکنند. طلاب برادر و خواهری که خانواده‌های خود را رها کرده و به‌منظور رعایت نکات بهداشتی اقدام به خود قرنطینگی کرده‌اند تا بتوانند با آرامش خاطر به بیمارستان بروند و به خدمت‌رسانی ادامه دهند.

لازم به ذکر است با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان شوشتر کلیه کلاس‌های مدرسه علمیه جزائریه به‌صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می‌شود.

طلاب جهادی شوشتر در میانه نبرد با کرونا + عکس

طلاب جهادی شوشتر در میانه نبرد با کرونا + عکس

طلاب جهادی شوشتر در میانه نبرد با کرونا + عکس

طلاب جهادی شوشتر در میانه نبرد با کرونا + عکس

طلاب جهادی شوشتر در میانه نبرد با کرونا + عکس


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha