چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حیدری قزوین

حوزه / مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان قزوین گفت: کادر درمان در دوران کرونا سختکوش‌تر و پرکارتر ظاهر شدند و این عزیزان نشان دادند که در شرایط خاص امروز، از جان خود گذشته‌اند و تنها به فکر مردم هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین حیدری، صبح امروز در نشستی با مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین گفت: در این یک سال که شیوع کرونا کل کشور را تحت تاثیر خود قرار داده، کادر درمان در صف اول مقابله با  این ویروس منحوس قرار دارند و همه قدردان تلاش‌های آنان هستند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان قزوین تصریح کرد: کادر درمان و بهداشت در خط مقدم دفاع از سلامت مردم و مقابله با ویروس منحوس کرونا با ارائه عملکردی درخشان، جلوه‌های بی بدیلی از رشادت و فداکاری در انجام رسالت حرفه ای خلق کرد که خاطرات آن در لوح افتخارات کشور جاودان خواهد ماند.

کادر درمان نشان داد که در شرایط خاص امروز از جان خود گذشته‌اند

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان قزوین گفت: کادر درمان در دوران کرونا سختکوش‌تر و پرکارتر ظاهر شدند واین عزیزان نشان دادند که در شرایط خاص امروز، از جان خود گذشته‌اند و تنها به فکر مردم هستند.

وی اظهار کرد: با فراخوانی که مقام معظم رهبری برای مواسات داشتند، اقشار مختلف جامعه نشان دادند برای مواسات و همدلی ظرفیت های عظیمی وجود دارد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha