پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فلاحی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید حاج میرزا سلگی، از خانواده این شهید عزیز تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته با حضور در منزل شهید حاج میرزا سلگی ضمن دیدار با خانواده این شهید گرانقدر از مجاهدت‌های همسر شهید سلگی تقدیر کرد.

وی با اشاره به از خودگذشتگی ها و رشادت های شهدای اسلام از صدر اسلام تا امروز، اظهار کرد: قطعا بالاترین سرمایه هر انسان، جان اوست و این شهدای عزیز برای تداوم اسلام، از جان خود که بالاترین سرمایه است گذشتند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سردار سلگی با عمل خود زمینه ساز رشد بسیاری از افراد شد، گفت: شهید سلگی به عنوان یک فرمانده تمام عیار در مسیر رشد ابعاد معرفتی و معنوی در کنار نیروهای خود حضور داشت و از هر لحظه برای رشد افراد زیر نظر خود تلاش می کرد.

وی با اشاره به حضور برخی از اعضا خانواده شهید سلگی در دوران دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: حضور اعضا خانواده سردار  در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل،  یک ارزش بزرگ برای این خانواده محسوب می‌شود که نمونه آن را در کمتر خانواده‌ای می‌توان یافت.

حجت الاسلام فلاحی افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب در رابطه با سردار سلگی می‌فرمایند: "واقعاً اگر ممکن بود برای من، پا می‌شدم می‌رفتم همدان، دیدن این مرد" این گویای جایگاه بالای این شهید و بزرگی این مرد عزیز است.

وی در پایان با تقدیر از فعالیت‌های همسر شهید سلگی، یادآور شد: در کنار شهدا و جانبازان عزیز، نباید از کنار نقش بی‌بدلیل و حساس همسران آنها به سادگی عبور کرد و لازم است که صبر و ایثار همسران و خانواده شهدا مورد تقدیر جامعه قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha