پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
1.jpg

حوزه/ نشست هم‌اندیشی مرکز خدمات حوزه‌ علمیه تهران و فرزندان حوزه در عرصه سلامت، با حضور مدیرکل بهداشت و سلامت مرکز خدمات حوزه های کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم اکبری، در هم‌اندیشی «مرکز خدمات و فرزندان حوزه در عرصه سلامت»، ضمن  خیر مقدم به حاضرین  و تقدیر و تشکر از حضور فرزندان حوزوی در این نشست، گفت: پزشکانی که در این نشست حضور دارند یا خودشان طلبه‌اند و یا از خانواده طلاب و روحانیون هستند و به دلیل شناخت نزدیک و کامل از نوع زندگی طلبگی بهتر با دغدغه‌های طلاب و خانواده‌های محترمشان آشنا هستند و می‌توانند با راهنمایی‌های دلسوزانه، این مرکز را در ایفای نقش خود یاری نمایند.

در ادامه، دکتر یوسفی فرد، مدیرکل بهداشت و سلامت مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با اشاره به فعالیت‌های مرکز خدمات در عرصه سلامت، افزود: در سال‌های گذشته با رویکرد جدید مرکز، علاوه بر درمان و پوشش بیمه‌های پایه و مازاد درمان، به بحث آموزش‌های بهداشت و سلامت در زمینه‌های مختلف سلامت پرداخته شده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ جمعیت قابل توجهی از جامعه هدف مرکز خدمات در کلاس‌های آموزشی بهداشت و سلامت شرکت کردند و در سال ۹۹ نیز علی‌رغم شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کارگاه‌های حضوری، این کلاس‌ها به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار شدند.

یوسفی فرد اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم مرکز خدمات طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود به حوزه است و از فرزندان حوزه در عرصه سلامت دعوت کرد در اجرای این طرح با مرکز خدمات همکاری کنند.

مدیرکل بهداشت و سلامت مرکز خدمات حوزه های علمیه در پایان همکاری بیشتر فرزندان حوزه در عرصه سلامت با مرکز خدمات را خواستار شد.

 در ادامه این نشست، پزشکان حاضر در جلسه پیشنهادهایی را برای همکاری فرزندان حوزه در عرصه سلامت با مرکز خدمات حوزه بیان کردند. ۳۱۳/۴۲

هم‌اندیشی «مرکز خدمات و فرزندان حوزه در عرصه سلامت» در تهران برگزار شد

هم‌اندیشی «مرکز خدمات و فرزندان حوزه در عرصه سلامت» در تهران برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha