جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بصیرت شهدا در کنار ولایتمداری از آن ها مردانی بزرگ ساخت که خانه و زندگی شان را رها کردند تا امروز ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم، لذا ما در تمام ابعاد زندگی مرهون و مدیون خون شهیدان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروزدر نشستی با دست اندرکاران جمع آوری آثار شهدای روحانیت سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: مادران و همسران شهدا با تأسی از حضرت ام البنین (س)، عزیزانشان را با هدف ادامه راه شهدای کربلا و برای اعتلای اسلام و عظمت کشورمان فدا کردند.

وی با گرامی داشت یاد و نام شهدا عنوان کرد: نام مبارک شهدا همواره یادآور عظمت، رشادت و فداکاری است، چراکه هستی خویش را در دفاع از کیان اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

وی ادامه داد: ما باید همیشه به یاد شهداء باشیم و بی شک خدمت صادقانه به مردم نوعی حرکت در مسیر وصایای شهدای گرانقدر می باشد.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: ما باید همیشه به یاد شهداء باشیم و بی شک خدمت صادقانه به مردم نوعی حرکت در مسیر وصایای شهدای گرانقدر است.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به ضرورت انتقال مفاهیم عمیق انقلاب اسلامی برای جوانان، گفت: از جان گذشتگی شهدا و ولایتمداری آنها با تأسی از رهبری امام خمینی(ره) و آرمانهای انقلاب اسلامی باعث اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی است که در جهان و منطقه مثال زدنی است.

وی ادامه داد: امروز امنیت ایران برای کشورهای منطقه و حتی جهان مثال زدنی و شگفت انگیز است که این امر به برکت انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و آرمان های امام راحل(ره) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین عنوان کرد: بصیرت شهدا در کنار ولایتمداری از آن ها مردانی بزرگ ساخت که خانه و زندگی شان را رها کردند تا امروز ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم، لذا ما در تمام ابعاد زندگی مان مرهون و مدیون خون شهیدان هستیم.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران مظهر فداکاری و استقامت هستند که امروزه نباید فداکاری آن‌ها را فراموش کنیم، بلکه یاد و نام آن‌ها برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha