جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست خبری اوقاف خراسان رضوی

مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی گفت: ۱۶۱۹ مبلغ به بقاع متبرکه اعزام شدند و بیش از ۵۰ دوره سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه و همچنین ۱۰هزار روضه خانگی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد احمدزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، ظهر امروز در نشست خبری طرح آرامش بهاری سال ۱۴۰۰ گفت: سال ۹۹ در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راستای رزمایش همدلی، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون علاوه بر تهیه و توزیع ۱۳هزار مورد بسته بهداشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان، تعداد ۱۰۶۳۷۵ بسته معیشتی از محل موقوفات منطبق و مساعدت های خیرین به ارزش تقریبی ۲۳ میلیارد تومان تهیه و توزیع گردید.

وی با اشاره به راه اندازی و فعال سازی ۵۰ مرکز فرهنگی، اجتماعی قرآن قرآنی با عنوان «افق» در بقاع متبرکه، ادامه داد: در سال۹۹،  ۱۸۱ وقف جدید اتفاق افتاد. در حال حاضر۲۵ درصد وقف کل کشور در خراسان رضوی ثبت شده است .

حجت الاسلام احمد زاده با اشاره به اعزام ۱۶۱۹ مبلغ به بقاع متبرکه، افزود: بیش از ۵۰ دوره سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه و همچنین ۱۰هزار روضه خانگی برگزار گردید.

وی، همکاری  ۵۰۰ نفر در قالب ۳۰ گروه جهادی در بقاع متبرکه را از دیگر فعالیت های اوقاف خراسان رضوی در سال ۹۹ اعلام کرد و افزود:  طرح آرامش بهاری ۱۴۰۰با رعایت پروتکل های بهداشتی در ۳۰ بقه متبرکه استان از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین اجرا می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اعلام کرد: راه اندازی کاروان های شادی با عنوان نسیم انتظار، برنامه نورافشانی در شب ولادت امام حسین (علیه السلام) و امام زمان (عج)، تولید و ضبط برنامه در جوار امامزادگان و پخش از رسانه ها و فضای مجازی و برنامه استغاثه به حضرت مهدی (عج) به صورت همزمان ساعت۲۰ در سراسر کشور و احیای نیمه شعبان و... از  برنامه های طرح آرامش بهاری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha