پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کمک مؤمنانه، عرض ارادت ویژه به ساحت ولایت اهل بیت (علیهم‌السلام) هست و برآورده کردن نیاز دیگران، هدیه‌ای از جانب سیدالشهدا (علیه السلام) به شما است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، ظهر امروز در آیین آغاز پنجمین مرحله رزمایش قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه، اظهار کرد: سپاه امام رضا (علیه السلام) و ستاد اجرایی فرمان امام (رحمت‌الله علیه) رزمایش امروز را تشکل دادند و از حضور پربرکت همه شما عزیزان کمال تشکر دارم.

وی ادامه داد: وجود مقدس سیدالشهدا (علیه‌السلام) علاوه بر اینکه مظهر حرکت انقلابی در امت اسلام و آغازگر جریانات و حرکت‌های مردمی تا روز انقلاب میوه دلشان، وجود مقدس امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) قرار دارند، یک مصداق بسیار برجسته و باشکوه در جهت انقلاب مؤمنانه و حرکت امدادگرانه در جامعه مسلمین هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: سائلی به در خانه ابی‌عبدالله (علیه السلام) آمد که نیازمند بود و امام حسین (علیه‌السلام) برای اینکه چهره سائل را نبینند تا او خجالت نکشد، از بین در ۲۰۰ اشرفی به او دادند و عذرخواهی کردند که نتوانستند بیشتر به آن نیازمند کمک بکنند؛ حضرت فرمودند «اگر این مبلغ مشکل تو را حل نمی‌کند بازهم عذرخواهی می‌کنم، بیشتر از آن دیگر موجودی ندارم» که سائل در جواب گفت آقا این بیش از نیاز من است و گریه من از این بابت است که می‌شود آیا این دست‌ها با این جود و کرم روزی به زیر خاک بروند؟

وی با بیان این‌که رزمایش مواسات و تقارنش با میلاد امام حسین (علیه‌السلام) و قمر بنی هاشم بسیار مبارک است، خاطرنشان کرد: شما عزیزان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام این عمل خیر، عرض ارادت ویژه به ساحت ولایت اهل بیت (علیهم‌السلام) انجام دادید، برآورده کردن نیاز دیگران، هدیه‌ای از جانب سیدالشهدا (علیه السلام) به شما است که ان‌شاءالله شما عزیزان پذیرای این هدیه باشید.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: این خیرات و مبراتی که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، با همت خود عزیزان ایثارگر و پاسدار و همت خیرین و مؤمنین وابسته به خود مردم خیراندیش است که در بسیج مشغول به فعالیت هستند و با مدیریت ذی‌قیمت فرماندهی سپاه امام رضا (علیه‌السلام) انجام می‌گیرد.

وی افزود: مفتخریم که از ابتدای فرمان مقام معظم رهبری تا به امروز، یک میلیون سیصد و پنجاه هزار بسته کمک معیشتی تهیه و توزیع شده است؛ امیدوارم با همت عزیزان ما در این نهاد مقدس و کمک‌های خیرین تا سالگرد فرمان مقام معظم رهبری در تشکیل قرارگاه مواسات بتوانیم این عدد را به یک میلیون و پانصد هزار بسته معیشتی برسانیم تا بر حسب فرمان مقام معظم رهبری، بین خانواده‌های نیازمند در این استان توزیع شود.

امام جمعه مشهد مقدس یادآور شد: قرارگاه مواسات به فرمان مقام معظم رهبری ایجاد شد تا در این دوران ویروس منحوس، بخشی از مشکلات خانواده‌های نیازمند مرتفع شود که ان‌شاءالله به لطف شما عزیزان خیر و نیروی‌های مخلص مردمی، قرارگاه مواسات با قدرت بیشتر به کارش ادامه دهد.

این مرحله از رزمایش مواسات با رمز «یا قمر بنی‌هاشم» آغاز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha