دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید حسن موسوی صفوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی گفت: سخن از حذف آیات قرآن از سلسله توطئه های استعمار جهانی است و فقط یک ایدئولوژی بیش نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسین بن علی علیهما السلام به همت انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر هند مراسم جشن با شکوهی در سرینگار هند بر گزار شد.

در این مراسم سخنرانان به سیره و زندگانی بی نظیر امام حسین علیه السلام پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی رئیس انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام نوه پیامبر اکرم، حضرت عباس ابن علی علیهما السلام علمدار کربلا و حضرت زین العابدین سید الساجدین (ع) را تبریک گفت و افزود: رابطه قرآن و عترت پیامبر اکرم همانند رابطه روح و بدن است. 

وی گفت: نقش و شکیبایی و تلاش‌های اهل‌بیت‌ علیهم السلام در راستای نگهداری از تقدس قرآن و پیامبر اکرم، درخشان ترین جنبه عظمت اهل‌بیت است که به این خاطر همه آنان به شهادت رسیدند.

وی جنبش حضرت حضرت امام حسین علیه السلام را بالاترین نمونه مبارزه در برابر توهین به قرآن دانست و گفت: سخن از حذف آیات قرآن از سلسله های توطئه های استعمار جهانی است و فقط یک ایدئولوژی نیست. این نظریه ها نمی توانند حقیقت و عظمت مقدس قرآن را تحت تاثیر قرار دهند.

وی تاکید کرد: چنین ایدئولوژی شوم همیشه به دشمن اسلام بازگشته است، و ایمان و وحدت مسلمانان چنین توطئه ای را در هر دوره شکست داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha