سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام خامنه ای عزیز

 حوزه / مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اشاره و بیان کرد: باید تحقق شعار سال اولویت نخست مردم و مسئولان باشد و همه توان خود را در جهت رفع موانع تولید بکار گیرند.

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: سال گذشته مردم با مشکلات بسیاری از لحاظ اقتصادی و معیشتی دست به گریبان بودند، لذا امسال مسئولین باید بیشتر در خدمت مردم به خصوص جوانان باشند.

وی به بیانیه گام  دوم انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد:  مقام معظم رهبری در این بیانیه بهره گیری بیشتر از نیروی جوان، انقلابی و کارآمد و همچنین بصیرت و دشمن شناسی را مطرح کردند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: آنچه برای ملت ایران مایه سرافرازی، عزت و افتخار است، پیشرفت قابل ملاحظه و تحسین برانگیز دانشمندان هسته ای و  تولید واکسن کرونا  است که جای قدردانی و شکرگزاری دارد.

 شهسواری عنوان کرد: دشمنان از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی وحشت دارند و امیدواریم، جوانان ایران اسلامی با بهره گیری از کلام ولایت، کشور را به رشد و تعالی برسانند.

وی به شعار سال «تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها» اشاره و بیان کرد: باید تحقق شعار سال اولویّت نخست مردم و مسئولان باشد و همه توان خود را در جهت رفع موانع تولید بکار گیرند.

 شهسواری عنوان کرد: همه مدیران و دست اندرکاران باید توجه کنند که طی سال‌های متوالی مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصادی انتخاب می‌کنند که این مساله بیانگر آن است موضوع تولید تا چه اندازه مهم است و می‌تواند مشکلات را از پیش رو بردارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha