یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جامعه مسلمانان کلرادو میزبان واکسیناسیون کرونا شدند

حوزه/ با آغاز واکسیناسیون کرونا در مرکز جامعه اسلامی کلرادوی آمریکا، مسلمانان می‌گویند این فرصتی برای حضور غیرمسلمانان در مسجد و آشنایی با همسایگان مسلمان به حساب می‌آید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از cbslocal، انجمن مسلمانان کلرادو برای آرامش جامعه محلی و از بین بردن بی‌اعتمادی‌ها در جامعه، میزبان کلینیک واکسیناسیون کرونا شد

مسلمانان در ایالت کلرادوی آمریکا روز ۲۱ مارس اعلام کردند که اولین درمانگاه واکسیناسیون کرونا در این شهر راه اندازی می‌شود که ترس در رابطه با واکسن کرونا در جامعه را از بین ببرد.

این ابتکار در حالی بود که نگرانی جامعه مسلمان درباره واکسن افزایش یافته بود.

ایمان جوده ، نماینده جامعه اسلامی کلرادو ، اظهار داشت: ما در مورد تزریق واکسن شاهد نگرانی‌های زیادی بوده‌ایم.

جوده گفت: هدف ارائه آن در مکانی بود که آنها با عرب‌زبانان احساس راحتی کنند، مسلمانان نه تنها اینجا را اداره می‌کنند ، بلکه کمک به ترجمه می‌کنند تا احساس ناامیدی در جامعه کاهش یابد.

گفتنی است اعتماد به جامعه اسلامی سبب شد که صدها نفر، چه مسلمان و چه غیرمسلمان ، برای گرفتن واکسن به این درمانگاه موقتی مراجعه کنند.

جارد پولیس، فرماندار در بازدید از این مرکز گفت که کلینیک‌هایی مانند این مراکز که به محله ها و مراکز اعتقادی وابسته هستند، محافظ مردم محسوب می‌شوند.

وی گفت: ‌من فکر می‌کنم توجه عمده به این درمانگاه‌ها در پیشرفت کلرادو برای دستیابی به اهدافی چون عدالت، پایان دادن به همه‌گیری و تغییر زندگی مردم تاثیر گذار باشد.

علاوه بر این ، جوده و پولیس گفتند که این فرصتی عالی برای حضور غیرمسلمین در مساجد و شناخت همسایگان مسلمان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha