چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: بخش زیادی از مشکلات بخش تولید نتیجه غفلت مسئولین است و اگر مسئولان با روحیه و اقدام جهادی و انقلابی بیانات ولی امر مسلمین لبیک می گفتند امروزه مورد موءاخذه قرار نمی گرفتیم

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امروز در نشستی با جمعی از اقشار مردم ضمن تبریک سال نو بر بهره گیری بیشتر از ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما در نهاد امامت جمعه و جماعت و نیروهای انقلاب، خود را مخاطب اصلی بیانات مهم و راهگشای مقام معظم رهبری می دانیم و برای عملیاتی سازی رهنمودهای حکیمانه معظم له، همه ظرفیت های فکری و فرهنگی را بکار خواهیم گرفت.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: بخش زیادی از مشکلات بخش تولید، نتیجه غفلت مسئولین، دستگاه ها و نهاد ها است و اگر مسئولان با روحیه و اقدام جهادی و انقلابی بیانات ولی امر مسلمین لبیک می گفتند امروز مورد موءاخذه قرار نمی گرفتیم.

وی اظهار کرد: مردم عزیز ایران اسلامی همواره باحضور حماسی در عرصه های مختلف انقلاب، موجب یأس دشمنان شده اند و به فضل الهی امسال نیز در ۲۸ خرداد سال جاری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همانند ۴۱ سال گذشته بار دیگر سیلی سختی به دشمنان جمهوری اسلامی خواهیم زد و توطئه استکبار را با حضوری گسترده و انتخابی هوشمندانه بی اثر خواهیم کرد.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها لازم است وظائف و حدود اختیارات خود را به درستی شناخته و با بکارگیری حداکثر توان خود مشکلات را شناسائی و برای برطرف کردن آنها برنامه های لازم و کامل را ارائه نمایند.

وی به موفقیت های مردم یمن در برابر متجاوزان رژیم عربستان سعودی اشاره و بیان کرد: ایمان به وعده های الهی، اتحاد بین رهبران انصارالله و مردم یمن، و دل نبستن به وعده های فریبنده و استکباری غرب و دشمنان اسلام، راز موفقیت انصارالله یمن در راستای مقاومت در مقابل آل سعود بود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha