پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم عقد نکاح زوج قمی در فروشگاه تخصصی کتاب زن و خانواده

حوزه/ معاون فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) از برگزاری مراسم عقد زوج های جوان در سالروز ولادت حضرت منجی عالم(عج) در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد سلامی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به ویژه برنامه های نیمه شعبان اظهار کرد: برگزاری دو جشن نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان(عج) در یک سال را به فال نیک می گیریم.

 وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری برنامه های شاد مذهبی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به مناسبت سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج)، از این رو ویژه برنامه های مطلوبی در شب میلاد امام زمان(عج) برگزار شد و برنامه هایی در شام میلاد در حرم مطهر خواهیم داشت.

معاون فرهنگی حرم مطهر شاهچراغ(ع) تصریح کرد: در شب نیمه شعبان بانگ «یا مهدی(عج) ادرکنی» رأس ساعت ۲۱ همراه با قرائت  زیارت امام زمان(عج) همزمان با سراسر کشور، در صحن و سرای حرم مطهر طنین‌انداز و آسمان حرم مطهر نورافشانی شد.

حجت الاسلام سلامی خاطرنشان کرد: برگزاری سخنرانی مذهبی و مولودی‌خوانی در این حرم مطهر پس از از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره)، همچنین اجرای مراسم عقد زوج‌های جوان در سالن پیوند آسمانی حرم مطهر و اجرای ویژه برنامه کودکانه در دو نوبت صبح و عصر در صحن احمدی، بخشی از برنامه های حرم مطهر در سالروز ولادت امام زمان(عج) است.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم شاهچراغ(ع) همچنین از اجرای مسابقه اینترنتی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت: مسابقه  «موعود ادیان» از ۷ فروردین آغاز و تا ۱۱ فروردین ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی حرم مطهر در حال اجرا است و علاقه‌مندان برای دریافت منبع و شرکت در آزمون آنلاین مسابقه می‌توانند به نشانی shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه کنند.

وی اظهار کرد:  ۸ فروردین به‌همت معاونت اماکن و خدمات زائرین حرم مطهر و معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، گنبد حرمین مطهر احمدی و محمدی(ع) با گلاب‌ شستشو شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha