جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد خامه یار

حوزه/ مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها با اشاره به حضور امدادگران و جهادگران جمعیت فاطمی‌ها در مناطق زلزله‌زده گفت: خدمت‌رسانی جمعیت فاطمی‌ها در منطقه سی سخت بلندمدت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،محمد خامه یار، امروز در مراسم توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی که در مسجدالزهراء برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت: امروز با همت و کمک خیّرین و مردم نیکوکار شاهد ارسال یازدهمین مرحله توزیع اقلام غذایی به مناطق زلزله‌زده سی سخت هستیم.

وی با بیان این که هزار و ۴۰۰ نیازمند شناسایی شده‌اند، ادامه داد: در هر حادثه‌ای که رخ می‌دهد جمعیت فاطمی‌ها در اسرع وقت گروه‌های جهادی و امدادی خودش را اعزام می‌کند که این مهم در زلزله سرپل ذهاب، سیل لرستان و زلزله اخیر سی سخت نیز صورت گرفت.

خامه یار افزود: در ایام تعطیلات عید نوروز نیز اکیپ پزشکی ما در شهرهای مرزی و روستاهای استان‌های لرستان، ایلام و کرمانشاه حضور پیدا کرده‌اند و خدمات پزشکی به مردم ارائه می‌دهند.

وی به زلزله اخیر سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ابراز داشت: در منطقه سی سخت حضور جدی داریم هم در اسکان موقت و هم در بازسازی تفاهم‌نامه همکاری داریم.

خامه یار بیان داشت: در سرپل ذهاب و پلدختر حضور جدی داریم و در واقع بعد از حوادثی که رخ داده هنوز به خدمت‌رسانی و بازسازی مشغول هستیم.

وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان هم اقدامات خوبی توسط جمعیت صورت گرفته و قبل از ماه مبارک خانه عالم در نیک شهر افتتاح خواهد شد.

خامه یار به اقدامات خیرین در استان قم نیز اشاره کرد و گفت: سه مسجد بین‌راهی در محورهای اصلی استان‌های قم و مرکزی با هزینه ۲۵ میلیارد تومانی در روزهای آینده کلنگ‌زنی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha