شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آتش‌زر

حوزه / یک کارشناس رسانه گفت: در نوروز ۱۴۰۰ هم جدا از یک یا دو سریال، دیگر تولیدات نوروز نتوانست در جذب تماشاگر موفق باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی آتش‌زر در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه،درباره سریال‌های نوروزی چنین اظهار نظر کرد: متاسفانه امسال چندان کار موفقی را در سیما شاهد نبودیم؛ کاری که بتواند جریانی نو را شکل دهد. کارهای امسال به نظرم در ادامه روند گذشته بود و تنها پر کردن آنتن را مد نظر داشت.

وی افزود: سریال «نون خ» را باید ادامه کارهای پیشین توصیف کنم. این سریال با وجود اینکه توانست ساعات مفرحی را برای مردم رقم زند، اما همان نقاط ضعف گذشته را حفظ کرده بود. در این کار باز هم حضور پرتعداد و خسته‌کننده بازیگران را شاهد بودیم، البته نمی‌خواهم منکر موفقیت‌های کلامی «نون خ» باشم، اما باورم این است این مجموعه نتوانسته انتظارات تماشاگران را برآورده کند.

این کارشناس تاکید کرد: سریال «گاندو ۲» با وجود اینکه شاید به لحاظ موضوعی چندان با نوروز همخوان نباشد، اما باید آن را به لحاظ کیفی موفق‌ترین کار تلویزیون در نوروز ۱۴۰۰ توصیف کرد. درضمن این کار با کیفیت، بعد از «نون خ» توانست نظر مثبت مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

این کارشناس رسانه در پایان تاکید کرد: سریال «همبازی» را باید یک عقب‌گرد کامل برای تلویزیون دانست. این مجموعه جدا از کیفیت پایین، کمترین همخوانی را با ایام نوروز و نیازهای مخاطبان داشت درنتیجه نتوانست مورد توجه هم قرار گیرد، البته سریال «نوروز رنگی» هم همانند «همبازی» یک کار ناموفق در نوروز ۱۴۰۰ بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha