پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی امام جمعه ساری

مراسم تجلیل از اساتید پیشکسوت مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر امروز با حضور نماینده ولی فیه در مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، مراسم تجلیل از اساتید پیشکسوت مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر امروز با حضور نماینده ولی فیه در مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه به اهمیت و جایگاه اساتید حوزه اشاره کرد و گفت: اساتید حوزه های علمیه رسالت تربیت و پرورش سربازان امام زمان(عج) را بر عهده دارند که این خود وظیفه بسیار مهمی است.

وی با بیان این که رسالت امروز حوزه های علمیه تربیت و پرورش طلاب انقلابی، نخبه و مهذب است، افزود: اساتید به دلیل جایگاهی که در سطح حوزه دارند، همواره الگوهای مهمی برای طلاب جوان محسوب می شوند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که خدمات و مجاهدت های علمی اساتید در ادوار مختلف عامل رشد و تربیت طلابی نخبه و فاضل بوده است، خاطرنشان کرد: به طور حتم این تلاش ها و خدمات بی وقفه و مجاهدانه نزد خداوند متعال و صاحب اصلی حوزه های علمیه محفوظ خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مدیریت حوزه و تربیت و پرورش طلاب نخبه و مهذب رسالت سنگینی است، تصریح کرد: خوشبختانه مدارس علمیه استان ظرفیت بالایی در جهت تربیت و پرورش طلاب فاضل، مهذب و انقلابی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر از چندین دهه فعالیت علمی و تبلیغی آیت الله سلیمانی، تولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر افزود: تقدیم بیش از ۵۰ شهید طلبه از سوی این مدرسه علمیه در هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده روحیه و مدیریت انقلابی این مجموعه در طول دهه های اخیر است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از آیت الله سلیمانی، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی، حجت الاسلام فلاحی و حجت الاسلام رستمی به پاس حدود چهار دهه خدمات علمی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha