پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / تقدیر حوزیان همدان از پرستاران خط مقدم سلامت

حوزه/ طلاب جهادی قرارگاه شهید مدنی همدان، آمادگی خود را برای حضور دوباره در مراکز درمانی و کمک به کادر درمان اعلام می‌کنند.  

حجت الاسلام مهدی ارتقایی، مسئول قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و آغاز پیک چهارم این بیماری، اظهار داشت: نیروها و طلاب جهادی قرارگاه شهید مدنی بار دیگر آمادگی خود را برای حضور دوباره در مراکز درمانی و کمک به کادر درمان و همچنین کمک در عرصه‌های جهادی دیگر برای از بین بردن این بیماری اعلام می‌کنند.  

وی افزود: در نامه‌ای این اعلام آمادگی، به معاونت درمان علوم پزشکی استان ابلاغ شده و منتظر تصمیم این مجموعه برای حضور منسجم و جهادی طلاب هستیم.

مسئول قرارگاه جهادی شهید مدنی با بیان اینکه در پیک قبلی شیوع کرونا، با حضور نیروهای جهادی در بیمارستان های همدان، شاهد تسریع در روند درمان بیماران کرونایی بودیم، یادآور شد: در دوره قبلی که نیروهای جهادی به کمک کادر درمان در بیمارستان‌ها شتافتند، به گفته کادر درمانی نه تنها آمار مرگ و میرهای بیماران بستری، شکل نزولی به خود گرفت، که بیماران در بیمارستان نیز مدت زمان کمتری را برای درمان بستری بودند.

گفتنی است، با نظر ستاد استانی کرونا، شهر همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است و طبق اعلام مسئولان علوم پزشکی همدان، بیمارستان‌های استان که با مراجعه زیاد مردم و افراد دارای علائم این بیماری مواجه هستند به سمت تکمیل شدن تمام ظرفیت‌های خود در حال پیشروی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha