پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید محسن محمودی

حوزه/ امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه از برخی مردم به خاطر عدم رعایت شرایط بهداشتی در مجالس عروسی، بازار و میهمانی‌ها گله مند هستیم، گفت: از برخی مسئولان به خاطر عدم برنامه ریزی های منطقی بیشتر گله داریم و قطعاً باید در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین، در «پیام جمعه»، با اشاره به اینکه امروز مصادف است با ۲۰ فروردین که به خاطر شرایط قرمز کرونایی توفیق اقامه نماز جمعه از ما سلب شده است، اظهار داشت: ازدیاد بیماران کرونایی نگرانی‌های جدی را به وجود آورده و بخش‌های بیمارستان‌ها که خالی شده بود دوباره پر از بیماران کرونایی شده است.

وی با اشاره به اینکه از برخی مردم به خاطر عدم رعایت شرایط بهداشتی در مجالس عروسی، بازار و میهمانی‌ها گله مند هستیم، ادامه داد: از برخی مسئولان به خاطر عدم برنامه ریزی های منطقی بیشتر گله داریم و قطعاً باید در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند، اما در حال حاضر رعایت دستورات بهداشتی، توجه به نیازهای بیمارستانی و کمک به کادر درمان یک وظیفه مهم است، ضمن اینکه در کنار تمام این مسائل توجه به خدا، استغفار و دوری از گناهان باید مورد عنایت جدّی قرار گیرد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: امروز به نام روز ملی فن آوری هسته‌ای نامگذاری شده که از افتخارات علمی و از نشانه‌های پیشرفت کشور به برکت انقلاب اسلامی است و در این زمینه ملت ایران به خود می بالد که به همت جوانان غیرتمند و به برکت خون‌های مطهر شهدای هسته‌ای توانسته به عنوان یک قدرت هسته‌ای در دنیا بروز و ظهور داشته باشد و به کوری چشم استکبار و ایادی داخلی با تمام وجود آن را حفظ خواهد کرد.

محمودی افزود: یاد هنرمند شهید و انقلابی شهید آوینی را گرامی می‌داریم، شهیدی که به یاد او ۲۰ فروردین بنام روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، امثال شهید آوینی یک الگوی به تمام معنا برای جوانان انقلابی ایران و جهان اسلام هستند و عملکرد ماندگار او و امثال او خط بطلانی بر هنرمند نمایان و برخی سلبریتی های بی هویت کشیده است.

وی اظهار کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید محمد باقر صدر و خواهرش بنت الهدی به دست مزدوران صدام و شهید سرافراز امیر صیاد شیرازی، سالگرد رحلت آیت الله میرزای شیرازی صاحب فتوای تاریخی تنباکو را گرامی می‌داریم و به این نکته اشاره می‌کنیم که از زمان صدور این فتوای دشمنان شیعه به اقتدار و نفوذ مرجعیت شیعه پی بردند و به دنبال تضعیف این جایگاه بوده اند و امروز نیز با تمام وجود به دنبال تضعیف ولایت فقیه هستند و بخوبی دانسته اند که رمز ماندگاری انقلاب اسلامی همین است، لذا با تمام توان در صدد ضربه زدن به این جایگاه هستند ولی انشاالله با هوشیاری ملت ناکام خواهند ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان داشت: امروز کشور ما علیرغم دارا بودن قدرت و صلابت و عزت، در زمینه اقتصادی دچار مشکل و گرفتار سو مدیریت است و برخی هم بیرون آمدن از این تنگناها را منوط به مذاکره با غرب و آمریکا می‌دانند که یا ناشی از جهل آنها است یا خیانت آنان. ملت ایران هیچ امیدی به غرب ندارد و مسئولان موظف هستند با تکیه به توان داخلی نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    سلام الان چندروزه بروجردوضعیت قرمزه ارمستانها وپارکهاراه بستندامابه تالارها گفتن شمابه فعالیت خود ادامه بدیدتالارهاتوفضای بسته زنانه ومردانه همه نزدیگ بهم بامیزوسندلیهای غیربهداشتی خودتان قضاوت کنیداوناراکه تعطیل کردندفضای بازه اماتالارها توفضای بسته که اصل کروناازتالارها ایجادمیشه کاربرعکسه یک معمای حل نشدنیه حتماازتالارهاچیزی بهشون میماسه وگرنه چراقیدجان مردم نیسند