پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کورش زارعی

حوزه/ مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور گفت: برای این که بتوانیم نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان را خنثی کنیم، بی شک یکی از الزاماتش، قوی شدن در عرصه هنر و فرهنگ است.

کورش زارعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: برای مقابله با جریان تهاجم فرهنگی دشمن، باید ضمن درک شرایط و اقتضائات روز خود را در عرصه های فرهنگی و هنری و اندیشه ای تقویت کنیم.

وی افزود: در این خصوص باید از ظرفیت نسل جوان مؤمن و انقلابی به خصوص در امر تولید محصولات فرهنگی و هنری به درستی استفاده کنیم چه آن که ما به لطف الهی ظرفیت و توانمندی های عظیمی در این زمینه در کشور داریم که اگر به درستی از آنها بهره برداری کنیم، شاهد تحولات بزرگی خواهیم بود.

وی همچنین بر ضرورت شناسایی و حمایت از استعدادها در این باره تأکید کرد و گفت: از آن جا که فرهنگ زمینه ساز اتفاقات بسیار مهمی در جامعه اسلامی است و از آن سو به تعبیر مقام معظم رهبری، ضرورت وجودی فرهنگ به سان اکسیژن هواست، لذا مسئولان و مدیران، توجه به مقولات فرهنگی و هنری و حمایت از نسل جوان در این رابطه را باید جزو اولویت های کاری و برنامه ای خود قرار دهند.

زارعی خاطرنشان کرد: قوی شدن کشور ما در عرصه فرهنگ و هنر لازمه مقابله با توطئه های دشمن است و مهم این است که در راستای توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم از ظرفیت ها و قابلیت های نسل جدید به خوبی در این زمینه ها استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha