جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام‌پور، سازمان بسیج طلاب و روحانیون خوزستان را فعال‌ترین نهاد حوزوی در اعزام طلاب جهادی در سطح استان دانست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام‌پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: قریب به چهار سال است که شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان خوزستان فعالیت خود را در خصوص انسجام گروه‌های تبلیغی-جهادی خوزستان آغاز کرده و بحمدالله در این سال‌ها توفیقات زیادی را از حیث اعزام طلاب جهادگر در برهه هایی مختلفی همچون، زلزله، سیل و محرومیت زدایی و مبارزه با کرونا، رقم زده است.

وی با بیان اینکه وظیفه این شورا ایجاد هماهنگی بین نهادهای حوزوی و سازمان‌هایی است که طلاب در آنها مشغول فعالیت هستند. ادامه داد: اولین جلسه این شورا در سال جدید، با حضور مسئولین نهادهای مختلف حوزوی، در راستای منسجم کردن فعالیت‌های جهادی طلاب استان، تشکیل شد.

مسئول شورای هماهنگی نهادهای حوزوی خوزستان، بیان کرد: در این جلسات، سیاست‌گذاری و چینش برنامه‌ها صورت می گیرد که با توجه به وضعیت کرونایی کشور و استان، نخستین جلسه این شورا در سال جدید، با هدف بررسی وضعیت گروه‌های جهادی طلاب، تشکیل شده است.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعات محل بحث، بررسی فعالیت های تبلیغی طلاب و تشکیل کارگروهی برای برنامه‌ریزی این نوع فعالیت‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌، طلاب استان را در قالب گروه‌های جهادی و تبلیغی، در راستای خدماتی که باید به مردم برسانند یاری کنیم.

وی ادامه داد: همه اعزام‌هایی که از سوی نهادهای حوزوی انجام می شود، با هماهنگی شورای هماهنگی نهادهای حوزوی بوده و از جمله نهادهایی که در این شورا حضور دارند می‌توان به سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و سازمان هلال احمر اشاره کرد.

مدیر حوزه علمیه استان، گفت: در این شورا، سیاست گذاری ها به شکل دسته جمعی صورت می پذیرد. اما در بین همه نهادها، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، از فعال ترین بخش‌هاست.

در پایان، حجت الاسلام بهرام پور، بیان کرد: تمام حرکت‌ها و اعزام‌های جهادی، با هماهنگی بسیج طلاب صورت گرفته است و نهادهای دیگر بعد ازآنکه اعزام‌ها صورت می‌گیرد، حمایت‌ می‌کنند.

انتهای پیام./ خبرنگار: علی پشتدار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha