سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 953034
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
فیشن شو کے خلاف کشمیری خواتین کا احتجاج 

حوزه/ زنان معترض به نمایش مدلینگ در کشمیر گفتند: دشمنان تحت یک توطئه فریبنده به نام نمایش مد، در تلاشند که سرزمین کشمیر را به بازار فحشا و برهنگی تبدیل کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» برای اولین بار، یک نمایش مدلینگ در جامو و کشمیر تحت مدیریت هند برگزار شد که در آن تعدادی از زنان کشمیری شرکت کردند.

پس از آن تعداد زیادی از زنان باحجاب برای اعتراض به این نمایش از پارک پراتاپ در ساحل دریاچه دال به سمت SKEC راهپیمایی اعتراض آمیزی برگزار کردند. زنان پلاکاردهایی در مخالفت با مدلینگ و  تمدن غرب و در حمایت از حجاب و اندیشه های امام خمینی در دست داشتند.

زنان معترض در گفتگو با رسانه ها گفتند: دشمنان تحت یک توطئه فریبنده به نام نمایش مد، در تلاشند که سرزمین کشمیر را به بازار فحشا و برهنگی تبدیل کنند و زنان کشمیری با این تاکتیک گمراه شوند و با رویگردانی از دین به یک اسباب بازی تبدیل شوند.

آنان ضمن بیان اینکه زنان کشمیری دارای وجدان هستند و تحت هیچ شرایطی اجازه موفقیت چنین توطئه هایی را نمی دهند، گفتند: ما به حجاب افتخار می کنیم. بنابراین، ما این نمایش مدلینگ را به شدت محکوم می کنیم و از دولت جامو و کشمیر می خواهیم که دیگر اجازه برگزاری چنین نمایش هایی را ندهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha